Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos automobilių pramonė atsidūrė ant krizės slenksčio. Garsi konsultacijų bendrovė „AlixPartners“ paskelbė niūrią prognozę. Skelbiama, kad dėl silpstančios paklausos ir negailestingos Kinijos gamintojų konkurencijos, Europoje gali tekti uždaryti iki aštuonių didelių automobilių gamyklų.

Europos automobilių pramonė atsidūrė ant krizės slenksčio. Garsi konsultacijų bendrovė „AlixPartners“ paskelbė niūrią prognozę. Skelbiama, kad dėl silpstančios paklausos ir negailestingos Kinijos gamintojų konkurencijos, Europoje gali tekti uždaryti iki aštuonių didelių automobilių gamyklų.

REKLAMA

Šis perspėjimas paremtas šaltais skaičiais – Europos gamyklų pajėgumai šiuo metu vidutiniškai išnaudojami vos 60 proc., o ilgalaikis darbas žemiau 75 proc. ribos reiškia nuostolingą veiklą.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausioje rizikos zonoje atsidūrė „Stellantis“ koncernas. Šio koncerno gamyklos, surenkančios „Alfa Romeo“ modelius, šiuo metu teišnaudoja vos 45 proc. savo pajėgumų. Tačiau tai – tik platesnės problemos simptomas.

REKLAMA

Analitikai prognozuoja, kad per artimiausius metus Europos gamintojai praras nuo vieno iki dviejų milijonų pardavimų per metus – šią rinkos dalį tiesiog „atsirieks“ Kinijos prekės ženklai, kurių dalis, prognozuojama, iki 2030-ųjų išaugs iki 10 proc.

Būtent šis pardavimų praradimas ir pavers dalį Europos gamyklų tiesiog nebereikalingomis. Tačiau jų uždarymas – ne tik skausmingas, bet ir itin brangus procesas.

REKLAMA
REKLAMA

Skaičiuojama, kad vienos didelės gamyklos, kurioje dirba apie dešimt tūkstančių žmonių, uždarymas kainuoja apie 1,5 milijardo eurų ir trunka nuo vienerių iki trejų metų.

Kad krizė jau čia, rodo ir dabartiniai gamintojų veiksmai. Dėl susikaupusių neparduotų automobilių pertekliaus, Europos gamyklos, ypač priklausančios tam pačiam „Stellantis“ koncernui, yra priverstos laikinai stabdyti konvejerius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norėdami išgyventi, Europos gamintojai privalės optimizuoti savo veiklą – didinti gamyklų apkrovą, koncentruotis į pelningiausius modelius ir negailestingai atsisakyti nuostolingų operacijų.

Alternatyva – lėtas ir skausmingas merdėjimas, kai pertekliniai pajėgumai toliau mažins pelną ir stabdys investicijas į ateities technologijas, nuo kurių priklauso Europos konkurencingumas. 

REKLAMA
Prie ko čia sankcijos rusijai?Žaliojo kurso pasekmė čia. Tegu toliau jevrosojūzas smaugia savo ekonomiką, tuoj visos pramonės šakos pradės byrėti domino principu.
O kodel stebimes. Kai uz elementaru kibira pardavejas nori kalno pinigu taip ir yra. Net kibiru kibiras dacia duster kainuoja 27, o koks Rav4 nuo 40 t, ? Pabludot? Kas gali moket tokius pinigus? + nuzudet normalius variklius liko dauguma 3 cilindru zoliapjoves varikliukai….tai ko stebetis. Socialistai valdo del to toks bardakas.
nu taip, dar tegul papildomai apkrauna kompanijas visokiu emisiju reikalavimais ir taip nuzudo automobiliu gamybos rinka Europoje. Patys save spraudziam i kampa
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų