„Perlas Energija“ kaip tiekėjas iš esmės iškrenta iš rinkos su tokiu pareiškimu“, – BNS penktadienį sakė Energetinių tyrimų instituto vadovas.
„Sunkiai įmanoma, kad klientai be niekur nieko, be jokių priekaištų rinktųsi tą variantą, kurį dabar siūlo „Perlas Energija“, – pridūrė jis.
„Perlas Energija“ penktadienį pranešė perkelianti pasirinkusiuosius fiksuotos kainos planus klientus į kintamos kainos planą „Birža“, argumentuodama smarkiai išaugusiomis elektros kainomis.
Energetikos ministerija teigia, kad tokiu žingsniu įmonė galėjo pažeisti įstatymus.
„Ministerija irgi žada tikrinti šitą atvejį ir gali būti netgi labai priverstinių sankcijų bendrovei, kas, nori nenori, pašalins ją iš šito žaidimo ir privers ją mokėti baudas“, – kalbėjo T. Janeliūnas.
Pasak jo, „Perlas Energijos“ sprendimas smogs ir pačiam elektros rinkos liberalizavimo procesui.
„Perlas Energija“ turėjo tikrai nemažai klientų, todėl toks sprendimas paveiks nemažai žmonių. Jų pyktis greičiausiai bus skirtas ne tik bendrovei, bet ir apskritai valdžiai, Energetikos ministerijai, Vyriausybei, kad ši nesugebėjo užtikrinti vartotojų interesų“, – sakė Energetinių tyrimų instituto vadovas.
Jo teigimu, „Perlo Energijos“ klientams perėjus prie naujo plano, elektros kainos jiems galėtų kilti nuo keliasdešimties procentų iki kelių kartų.
„Perlas Energija“ turi apie 180 tūkst. klientų.