• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mitsubishi Motors“ pirmadienį patvirtino sumokėjusi 25 mln. eurų baudą, kurią Japonijos automobilių gamintojai dėl įtariamo sukčiavimo išmetamųjų teršalų srityje anksčiau šiais metais skyrė Vokietijos prokurorai.

Mitsubishi Motors“ pirmadienį patvirtino sumokėjusi 25 mln. eurų baudą, kurią Japonijos automobilių gamintojai dėl įtariamo sukčiavimo išmetamųjų teršalų srityje anksčiau šiais metais skyrė Vokietijos prokurorai.

REKLAMA

Vykdydamos tyrimą dėl įtariamo sukčiavimo, susijusio su „Mitsubishi“ dyzelinių automobilių išmetamaisiais teršalais, Vokietijos institucijos pernai surengė kratas dešimtyje objektų. Prokuratūra tuomet pranešė, jog buvo pradėtas tyrimas dėl sukčiavimo.

„Mitsubishi Motors“ pirmadienį pareiškė, jog Frankfurto prokuratūra kovo pabaigoje bendrovei įteikė pranešimą apie 25 mln. eurų baudą.

„Šios baudos neskundėme“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė bendrovės atstovas spaudai ir pridūrė, jog suma buvo sumokėta „iki kovo pabaigos“.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, atliekant tyrimą, nebuvo rasta jokių įrodymų, kad pažeidimai buvo padaryti „sąmoningai ar apgalvotai“, ir nebuvo nustatyta jokios sukčiavimo praktikos.

REKLAMA

Tuo tarpu Frankfurto prokuratūros atstovę cituojanti naujienų agentūra „Bloomberg“ pranešė, kad, bendrovei sumokėjus baudai, įtariamo sukčiavimo tyrimas buvo užbaigtas.

Suma buvo sumokėta kovą, tačiau jos dydis anksčiau nebuvo nurodytas, pridūrė „Bloomberg“.

Į prokurorų akiratį tuomet pateko „Mitsubishi“ dyzelinės transporto priemonės su 1,6 ir 2,2 litro varikliais, kurioms buvo suteikti aukščiausi Vokietijos „Euro 5“ ir „Euro 6“ įvertinimai, atsižvelgiant į jų atitiktį išmetamųjų teršalų standartams.

REKLAMA
REKLAMA

Prokurorai įtarė, kad varikliuose buvo įtaisyti vadinamieji išjungimo įtaisai, dėl kurių laboratorinių bandymų metu automobiliai atrodo mažiau taršūs, nei yra iš tikrųjų kelyje.

„Mitsubishi“ tyrimas tapo dar vienu vadinamojo dyzelgeito skandalo istorijos skirsniu. Skandalas kilo 2015 metas, kai „Volkswagen“ grupė prisipažino 11 mln. transporto priemonių visame pasaulyje įdiegusi programinę įrangą, leidžiančią klastoti taršos duomenis bandymų metu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų