Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Remas geriau kai aliumininis arba anglies pluosto, del lengvumo, stabdziai geriau kai diskiniai, bent priekiniai. su v brake daug vargo jei ratas iskrypsta ir greit kaladeles devisi, nors jei svoris zmogaus nedidelis tai ir jie tiks, dar per lietu jie prastai stabdo, o priekis stabdo daug daugiau nei galas stabdant galas pakyla ir ratas galinis ciuozia, jis ten daug nestabdo, todel bent priekyje turi buti geri stabdziai.
dar geriau kai priekyje viena zvaigzdute o gale daug. jei priekyje tris zvaigzdutes, tai prideda svorio apkrauna vaira ir apkrauna rema laidais, daugiau galvos skausmo nustatynet ir galine ir priekine. Padangos geriau placios, jos geriau sugeria smugius, mazesne zala dviracius bus daroma ir ilgiau jis tarnaus ir per zole geriau vaziuoja ir nelygumus, tik prasciau vaziuoja per idealiai lygu asvalta, bet uztai visoke borteliai bus lengviau iveikiami del ko tai gali atsverti greiti lygiu keliu. maza tikimybe kad teks vien tik lygiu asvaltu vazineti. ir didesnis komfortas, del ko maziau pavargstama. Dar ju sukibimas geresnis del ko saugiau. Bet jiems sunkiau pritaikyt purvasaugius, todel jei greitis letas ir reikia idealios apsaugos nuo purvo, bus lengviau su siaurom padangom tai pasiekti.
Dabar yra tepaliniai stabdziai, kur viduj skystys, ju gera moduliacija, bet manau geriau trosiniai seni stabdziai, juos galima bet kur lauke pataisyti, joks skystis neisbegs. Pigiau, jei dvirati pavogs, mazesnis nuostuolis.
Kuo dviratis brangesnis, tuo jis lengvesnis, paskui ten del kiekvieno gramo reikia tusktancius moket, todel labai brangiu neapsimoka pirkti, net pigus su plieniniu remu ir pedalais, priek zvaigzdut. su kvadratu bus tvirtesni, nei brangus lengvas dviratis. ir zvaizdute su kvadratu nors ir sunki bet labai patikima, niekad pedalai nebuvo iskrite ar isklibe jei viduj kasete stovi, centre. nors brangiame dviratyje turbut nebus kvadrato, bus su viduje skyle, tai sumazins svori, todel gal ir pateisinama.
Nuo padangu priklauso riedejimas, geros padangos gerai rieda ir brangios, bet jos daznai turi prasta atsparuma pradurimams, pigios turi gera atsparuma pradurimams. yra ir brangios atsparios pradurimams su kiek prastesnku riedejimu. Geriau pirkt padkui jau atsparias pradurimams, kai nusideves, nes tai labiau apsimoka, nei paskui kelyje 10 km tempti dvirati ar taisyti istepliojus rankas tepaluose ir purve, dar klijus reikia vezioti ir instrumentus. Su atspariom pradurimams galima sito nevezioti nes maza tikimybe, kad jos prasidurs. Nors neatsparios pradurimoms truputi komfortiskesnes jos labai plonos ir prarija gerai visokius nelygumus, bet paskui kiek laiko bus prarasta, kai prasidursi ir dar galima avarija padaryt jei prasidurs kur nors nuo kalno, nors daznai prasiduriant, oras palengva iseina ir netiketumo nebuna.
Turiu dviratuka uz kelis simtus euru ir uztenka
Dviračiu už 16.000 reikia dalyvauti Tour de France, kad atsipirktų bent po 5 metų.
O tai jau "ne lygis" važiuoti su 15 metų senuko dviračių, kuris neturi amortizatorių? Keliasdešimt eurų tekainuoja...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų