• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Darbo rinkoje bręsta rimti pokyčiai. Jau dabar dirbtinio intelekto (DI) pagalba kai kurias užduotis galima atlikti gerokai greičiau. Be to, tai leidžia sutaupyti ir pinigų.

Darbo rinkoje bręsta rimti pokyčiai. Jau dabar dirbtinio intelekto (DI) pagalba kai kurias užduotis galima atlikti gerokai greičiau. Be to, tai leidžia sutaupyti ir pinigų.

REKLAMA

Didžiausios žiniasklaidos grupės Lietuvoje TV3 kūrybos direktorius Arvydas Rimas ketvirtadienį konferencijos „Login 2025“ metu pasidalijo svarbiais pastebėjimais, kaip DI yra pritaikomas darbo rinkoje.

Tiesa, A. Rimas atkreipė dėmesį, kad nors DI leidžia greitai ir be didesnių investicijų įvykdyti skirtingas užduotis, tačiau visiškas pasinėrimas ir pasitikėjimas technologinėmis programomis gali sukurti ir tam tikrų iššūkių.

REKLAMA
REKLAMA

Sutaupo dešimtis tūkstančių eurų

A. Rimas pranešimo metu pasakojo, kad už kūrybos plėtojimą ir įgyvendinimą atsakingi darbuotojai reklaminių vaizdo įrašų kūrimui taip pat pasitelkia DI technologines galimybes.

REKLAMA

Štai TV3 žiniasklaidos grupės vasaros vaizdo klipas būtent ir buvo sukurtas DI pagalba.

Pasak A. Rimo, įprastai tokių vaizdo įrašų kūrimas reikalauja itin didelių investicijų, o paslaugos kaina juridiniams asmenims gali siekti ir 80 tūkst. eurų.

Ir nors žiniasklaidos grupei tai kainuoja mažiau, nes kokybišką turinį TV3 Kūrybos departamentas gali pasidaryti savarankiškai, tokio vaizdo įrašo sukūrimas, pasak A. Rimo, vis tiek siektų apie 10 tūkst. eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau dėl DI galimybių šįkart vasaros vaizdo klipas buvo sukurtas už 0 eurų.

Ragina neprarasti žmogiškumo

Vis tik A. Rimas atkreipė dėmesį, kad tokių technologijų naudojimas gali prilygti tarsi narkotinėms medžiagoms.

Todėl, jo įsitikinimu, DI naudotojai neturėtų prarasti kritinio mąstymo ir neužgožti žmogiškumo prizmės.

„DI suteikia turinį greitai – kaip narkotikas: vartojamas čia ir dabar, sukuriama priklausomybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turinys tampa vienodas kaip narkotiko efektas – euforija be asmenybės. Kūrybos vertė prarandama – visi tampa „dealeriais“ (liet. platintojais), bet niekas – kūrėju“, – kalbėjo A. Rimas.

Tad rinkos ekspertas sako, kad žmogišką intuiciją privalu derinti su DI technologinėmis galimybėmis.

„Svarbu mokytis naujų „vartojimo įpročių“. Mes neturime būti vartotojai, mes turime būti „dealeriai“. Privalu kasdienybėje naudoti DI ne kaip dozes, o kaip pagalbininką, kuris padeda kurti turinį“, – apibendrino A. Rimas.

Kaip atrodo 0 eurų kainavęs vaizdo įrašas jau gali pamatyti ir visi TV3 televizijos žiūrovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų