„Pirmiausia ketiname pripažinti savo klaidą, – sakė D. Calhounas darbuotojams saugos susirinkime, sušauktame po penktadienio avarinio nusileidimo, kuris įvyko po to, kai skrydžio metu iškrito salono šone esanti plokštė. – Ketiname į tai reaguoti 100 proc. ir visiškai skaidriai kiekviename žingsnyje.“
D. Calhounas, kuris 2020 metų sausį užėmė aukščiausią „Boeing“ postą, bendrovei patyrus dvi lėktuvo „737 MAX“ avarijas, įsipareigojo bendradarbiauti su incidentą tiriančia Nacionaline transporto saugos valdyba (NTSB).
Remiantis bendrovės išplatintomis pastabomis, D. Calhounas sakė, kad NTSB yra geriausias pasirinkimas. „Pasitikiu kiekvienu jų žingsniu, ir jie padarys išvadą“, – teigė jis.
JAV Federalinės aviacijos administracija (FAA) įsakė patikrinimui nutupdyti 171 „Boeing 737 MAX 9“ modelio lėktuvą, kurio konfigūracija tokia pati kaip „Alaska Airlines“ lėktuvo.
Pamesta plokštė ir durų kaištis buvo naudojami nereikalingam avariniam išėjimui lėktuvuose užsandarinti.
NTSB tyrėjai pirmadienio vakarą padarė prielaidą, kad ši dalis nebuvo tinkamai pritvirtinta.
Antradienį JAV Federalinės aviacijos administracija pranešė, kad vis dar bendradarbiauja su „Boeing“, kad baigtų rengti išsamias sustabdytų lėktuvų patikros instrukcijas.
„Vakar „Boeing“ pasiūlė pirminę instrukcijų versiją, kurią dabar tikslina, nes gavo atsiliepimų, – antradienį pranešė FAA. – Gavusi iš „Boeing“ patikslintą instrukcijų versiją, FAA atliks išsamią peržiūrą.“
„Boeing“ teigė, kad palaiko ryšius su klientais ir FAA dėl reikalavimų.
„Atsižvelgdami į jų atsiliepimus ir reikalavimus, atliekame atnaujinimus“, – sakė „Boeing“ atstovas spaudai.