Vokietijos bendrovė nurodė, jog vandenilinės kai kurių jos automobilių modelių versijos turėtų rinkoje pasirodyti 2028 metais, o varikliai jiems bus sukurti kartu su „Toyota“.
BMW viceprezidentas vandeniliu varomų automobilių kūrimui Michaelis Rathas pareiškė, jog tokie automobiliai būtų patrauklūs pirkėjams, kurie neturi namuose elektromobilių įkroviklių arba kuriems reikia važiuoti didelius atstumus be prieigos prie įkrovimo tinklų.
Kuro elementų elektrinės transporto priemonės naudoja elektrą, gaminamą dėl vandenilio ir deguonies sąveikos kuro elemente, o ne iš akumuliatoriaus. Tokio kuro papildymas yra greitesnis nei tradicinių elektromobilių įkrovimas ir labiau panašus į degalų papildymą tradicinėje degalinėje, pažymėjo M. Rathas.
Vis dėlto, BMW nelaiko vandeniliu varomų automobilių pakaitalu tradiciniams elektromobiliams.
„Mes neįžvelgiame vien tik elektra varomų transporto priemonių ir kuro elementų transporto priemonių tarpusavio konkurencijos. Mūsų nuomone, jos vienas kitą papildo“, – pridūrė M. Rathas.
„Toyota“ ir BMW taip pat ketina plėtoti vandenilinio kuro elementų papildymo infrastruktūrą.