Šia banko paslauga kviečiami pasinaudoti Biržų miesto gyventojai. Biržų rajono savivaldybės puslapyje buvo publikuotas skelbimas, kuriame rašoma, kad balandžio 3–7 d. gyventojai galės konsultuotis SEB banko mobiliajame skyriuje.
Gyventojai šią žinią sutiko dvejopai.
Vieni džiaugėsi, kad pagaliau bus galima pasikalbėti su banko specialistais akis į akį. Ypač ši paslauga sudomino vyresnio amžiaus gyventojus, kurie nesinaudoja internetu.
Kitiems tokios konsultacijos pasirodė juokinga parodija.
„Visai nusigyvenom, betrūko, kad bankas imtų konsultuoti palapinėje. Nesuprantu, kodėl reikėjo panaikinti banko skyrius.
Tokios parodijos atsiranda per banko skūpumą, nenorint išlaikyti skyrių mažesniuose miestuose“, – po skelbimu rašė gyventojai.
Tačiau daugiausiai gyventojai klausė ir teiravosi, ar į konsultacijas autobuse reikia iš anksto užsiregistruoti, kaip ir į banko skyrius.
Į konsultaciją registracijos nereikės
SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė paaiškino, kad specialų elektrinį autobusiuką, besilankantį mažesniuose šalies miestuose ir miesteliuose, kuriuose nėra banko skyrių, bankas pristatė pernai metų pabaigoje.
„Nors šiuo metu neatvykus į skyrių galima naudotis iš esmės visomis banko paslaugomis – ir užsisakyti bei paštu gauti mokėjimo kortelę, ir sudaryti vartojimo ar būsto paskolos sutartį, pasirašyti visus reikiamus dokumentus skaitmeniniu būdu, gauti nuotolines konsultacijas, gyventojai ir verslo įmonės, kuriems prireikia gyvai apsilankyti banke, gali atvykti į tokį mobilų banko skyrių, važinėjantį skirtinguose miestuose.
Jame taip pat mokome, edukuojame klientus, kaip ateityje savarankiškai tvarkyti savo finansinius reikalus nuotoliniu būdu, naudojantis skaitmeniniais kanalais“, – pasakojo banko atstovė.
Anot jos, užsukti į mobilų banko skyrių galima be išankstinės registracijos.
„Atvykstantiems klientams svarbu nepamiršti turėti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento“, – priminė Dovbyšienė.
Ji atkreipė dėmesį, kad autobusiuko maršrutą galima rasti internetinėje banko svetainėje.
Rudenį neliko banko skyriaus
Pernai rudenį sulaukė Biržų gyventojų skundų, kad jų mieste nebeliko SEB banko skyriaus.
Tada SEB banko atstovė Ieva.Dauguvietytė-Daškevičienė sakė, kad klientų aktyvumas Biržų skyriuje nuolat mažėjo, kadangi absoliučią daugumą paslaugų klientai jau gali gauti nuotoliniu būdu – telefonu ar internetu, naudodamiesi mobiliąja programėle.
„Mokėjimo korteles klientai patogiai gauna į namus ar darbą, grynųjų gali pasiimti tomis pačiomis sąlygomis iš visų Lietuvos ir užsienio bankomatų.
Pastaruoju kelerius metus daug dėmesio skyrėme ir klientų edukacijai, kaip savarankiškai naudotis banko paslaugomis, nuotolinėmis konsultacijomis ir skaitmeniniais kanalais. Esame įgyvendinę skaitmeninio dokumentų pasirašymo projektą, todėl visus reikiamus dokumentus klientai gali pasirašyti skaitmeniniu būdu ir mūsų teikiamos nuotolinės konsultacijos leidžia pasiekti klientą jo buvimo vietoje, nekviečiant jo fiziškai apsilankyti skyriaus patalpose“, – komentavo banko atstovė.
Tačiau, I Dauguvietytės-Daškevičienės teigimu, yra ieškoma sprendimų, kaip atvejais, kai klientui visgi prireikia atvykti į skyrių, užtikrinti klientų konsultavimą Biržuose.
„Vienas iš sprendimų – mobiliosios banko specialistų komandas atvykimas. Bet kokiu atveju, jeigu klientams kyla klausimų, siūlome skambinti, kadangi daugumą klausimų galime išspręsti telefonu.
Uždarius Biržų skyrių ir savitarnos zoną skyriuje, grynuosius pinigus išmokantis ir priimantis bankomatas įrengtas prekybos centre „Norfa“ Respublikos g. 2E ir prekybos centre „Norfa“, Basanavičiaus g. 1, – sakė banko atstovė.