Anot jos, bandomuoju reisu iš Kauno puspriekabės su kroviniais pirmiausia gabenamos į Vokietiją, o iš ten partnerių bus pervežtos į Šiaurės Italiją.
„Matome šios krypties potencialą ir planuojame klientams pasiūlyti reguliarius pervežimus į Italiją“, – įmonės pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.
Numatoma, kad pradėjus reguliarius reisus į Triesto jūrų uostą ir Červinjano konteinerių terminalą, jie kursuos du kartus per savaitę. E. Šimės teigimu teigimu, šiuo maršrutu intermodaliniai kroviniai galės būti gabenami tiek į logistikos centrus Šiaurės Italijoje, tiek – per šalies uostus – Turkijos ir kitų aplinkinių šalių link.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis teigė, kad šis maršrutas yra reikšmingas kuriant naujus krovinių pervežimo geležinkeliu maršrutus Europoje.
„Transporto jungties tarp Lietuvos ir Italijos, kur per Triesto uostą Skandinavijos kryptimi keliauja Turkijos ir kitų regiono šalių krovinių srautai, atidarymas yra reikšmingas geografinis geležinkelių logistikos lūžis, kuriant naujus, reguliarius maršrutus Europoje ir „Lietuvos geležinkeliams“ plečiant paslaugų geografiją“ – pranešime sakė M. Skuodis.
Naujasis maršrutas išbandomas praėjus dviem mėnesiams po rugsėjį įvykusio LTG ir Italijos logistikos įmonių vadovų pasirašyto bendradarbiavimo memorandumo.
Italijos maršrutas vystomas pratęsiant intermodalinį maršrutą Kaunas–Duisburgas, kurio tąsa Baltijos šalių rinkoje taps „Amber train“ projektas, jungsiantis Kauną ir Taliną.