"Microsoft" už 6 milijardus JAV dolerių įsigijo skaitmeninės reklamos kompaniją "Aquantive", skelbia "BBC".
Naujasis, beje, ir brangiausias iš visų, pirkinys padės tvirčiau žengti į internetinės reklamos rinką, kurios šeimininkais norėtų tapti ir "Google" ir "Yahoo".
Praeitą mėnesį "Google" įsigijo "DoubleClick už 3.1 milijardo. JAV dolerių, o "Yahoo" nugvelbė 80 proc. kompanijos "Right Media Exchange" akcijų.
Manoma, kad ateityje absoliučiai visa reklamos rinka persikraustys į internetą. Kaip tik dėl šiuo metu drąsiai investuojama į naująsias reklamines technologijas.
Tačiau kai kurie analitikai "Microsoft'o" sandėri linkę vertinti skeptiškai: "Tokia kaina yra sumokėta desperatiškai. Rodos, "Microsoft" pernelyg sutrikusi dėl to, ką daro "Google", griebiasi kraštutinumų" - teigė "Morningstar" analitikas Toanas Tranas.