• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau šį penktadienį, plečiant mados prekių segmentą, Kauno „Akropolyje“ duris atveria nauja „Hugo“ parduotuvė. Ji bus pirmoji ir vienintelė laikinojoje sostinėje, įsikursianti pačioje miesto širdyje. Tačiau tai – tik dalis gerų žinių daugiau pasirinkimo galimybių, patogumo bei naujovių išsiilgusiems pirkėjams, rašoma pranešime spaudai.

Jau šį penktadienį, plečiant mados prekių segmentą, Kauno „Akropolyje“ duris atveria nauja „Hugo“ parduotuvė. Ji bus pirmoji ir vienintelė laikinojoje sostinėje, įsikursianti pačioje miesto širdyje. Tačiau tai – tik dalis gerų žinių daugiau pasirinkimo galimybių, patogumo bei naujovių išsiilgusiems pirkėjams, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Kartu su „Hugo“ penktadienį Kauno „Akropolyje“ atidaroma atnaujinto koncepto „Aldo“ parduotuvė, o šeštadienį duris atves „Candy Pop“. 

„Hugo“ yra „Hugo Boss“ kompanijos prekės ženklas, kurį visame pasaulyje imtasi plėtoti priėmus strateginį sprendimą atskirti „Boss“ ir „Hugo“ koncepcijas. 

Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė akcentuoja, jog „Hugo“ parduotuvės atėjimas į prekybos centrą atliepia nuolat besikeičiančius lankytojų poreikius. Naująją beveik 170 kv. m „Hugo“ parduotuvę bus galima rasti antrame prekybos centro aukšte, šalia 2C įėjimo. 

REKLAMA
REKLAMA

„Vertiname partnerių pasitikėjimą ir sprendimą naująją parduotuvę steigti būtent Kauno „Akropolyje“. Mados prekių parduotuvės Kauno „Akropolyje“ užima beveik pusę bendro nuomojamo ploto, šis segmentas nuolat plečiamas atsižvelgiant į rinkos tendencijas. Prekybos centro lankytojams siūlome išskirtinių parduotuvių pasirinkimą kuriose galima rinktis žinomus ir sėkmingai ne vienerius metus veikiančius prekės ženklus“, – pažymi B. Kuodytė. 

REKLAMA

„Hugo“ prekės ženklą Baltijos šalyse atstovaujančios „Aprangos“ grupės direktoriaus Rimanto Pervenecko teigimu, su naujos parduotuvės atidarymu Kaune sėkmingai įgyvendinta „Hugo“ prekės ženklo plėtra Baltijos šalyse. Tai jau ketvirtoji parduotuvė Baltijos šalyse. 

„Kauno „Akropolio“ prekybos centras yra vienas iš strateginių mūsų partnerių, su kuriuo dirbame nuo pat atidarymo ir šiuo metu turime 18 parduotuvių. Šiemet įgyvendinome vieną didžiausių projektų ir beveik dvigubai išplėtėme naujausios koncepcijos „Zara“ parduotuvę, dabar pristatome jaunatvišką ir stilingą laisvalaikio prekės ženklą „Hugo“ bei atnaujintą „Aldo“ parduotuvę, o jau greitai duris atvers ir išplėsta „Mango“ parduotuvė, kurioje bus visiškai naujas skyrius, skirtas vaikams – „Mango kids“, – teigia R. Perveneckas. 

REKLAMA
REKLAMA

Kauno „Akropolio“ valdytoja priduria, kad nuo šeštadienio visų smaližių taip pat laukia ir duris atveria naujoji „Candy Pop“ parduotuvė, kuri įsikūrė 3 prekybos centro aukšte, šalia „Forum Cinemas“ kino teatro. 

„Galime tik patvirtinti, kad pandeminė situacija šalyje nesutrukdė sėkmingai įgyvendinti plėtros, rekonstrukcinių projektų bei dar labiau išplėsti paslaugų spektrą“, – sako B. Kuodytė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per antrąjį š. m. ketvirtį prekybos centre duris atvėrė „The Factory Diamonds and Jewellery by RIBAS“, „Xiaomi“, „Regatta“ parduotuvės. Konceptus atnaujino „Case4you“, „Tele2“, „Alkava Patisserie“ bei „Krispo“. Šiuo metu prekybos centre rekonstrukciją vykdo „Mango“ bei „Charlie pizza“. 

Artėjantį rudenį Kauno „Akropolio“ valdytoja pasitinka optimistiškai, tačiau pabrėžia, kad prekybos centro esminis veiklos prioritetas ir toliau išlieka lankytojų bei darbuotojų saugumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų