• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl stiprios turbulencijos „Air Europa“ lėktuvo pilotams teko priverstinai tupdyti lėktuvą. Nukentėjo apie 40 juo skridusių žmonių, o vienas vyras po stipraus „supurtymo“ netgi buvo įsviestas į rankinio bagažo lentyną lėktuvo salone.

Dėl stiprios turbulencijos „Air Europa“ lėktuvo pilotams teko priverstinai tupdyti lėktuvą. Nukentėjo apie 40 juo skridusių žmonių, o vienas vyras po stipraus „supurtymo“ netgi buvo įsviestas į rankinio bagažo lentyną lėktuvo salone.

REKLAMA

„Air Europa“ lėktuvas skrido iš Madrido Ispanijoje į Montevidėją Urugvajuje. Skrydžio metu „Boeing 787 Dreamliner“ pateko į turbulencijos (oro blaškos) zoną, kuomet nukentėjo keleiviai.

Oro duobių sukelti smūgiai buvo tokie stiprūs, kai kai kurie keleiviai buvo tiesiog svaidomi po lėktuvo saloną. Viename iš paviešintų vaizdo įrašų matyti, kad vieną iš keleivių teko ištraukti iš rankinio bagažo skyriaus lėktuvo salone – jis ten buvo tiesiog įsviestas vieno iš „supurtymų“ metu.

REKLAMA
REKLAMA

Keleiviai neprisisegė saugos diržo net ir sulaukę skrydžio kapitono perspėjimo

Viso apie 40 lėktuvu skridusių keleivių patyrė įvairaus pobūdžio traumas. Pažymima, kad labiausiai nukentėjo tie, kurie nebuvo prisisegę.

REKLAMA

Pilotas perspėjo keleivius grįžti į savo vietas ir prisisegti prieš lėktuvui patenkant į oro blaškos zoną. Iš pradžių „supurtymai“ buvo nežymūs, tačiau tuomet lėktuvas staiga „krito žemyn“ ir neprisisegę keleiviai rėžėsi į lubas bei pramušė galvomis apdailą, rašoma „The Mirror“.

„Jausmas buvo siaubingas. Atrodė, kad krenti ir kad tai niekada nesibaigs. Ir tu suvokei, kad krenti neįsivaizduojamu greičiu. Jautiesi taip, kad tuoj viskas taip ir baigsis, tu mirsi. Kol ekrane nepradėjome matyti, kad lėktuvas pradeda kilti“, – cituojamas advokatas, kuris 40 dienų praleido Europoje darbo ir turizmo tikslais.

Drąsūs keliauja bagažinėse.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų