• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keleivinio skrydžio kuriuo skrido 153 žmonės, pirmasis ir antrasis pilotai užmigo skrydžio metu. Indonezijos vidinio skrydžio pilotai miegojo beveik 30 minučių, skelbiama Indonezijos nacionalinio transporto saugos komiteto (KNKT) paskelbtoje ataskaitoje.

Keleivinio skrydžio kuriuo skrido 153 žmonės, pirmasis ir antrasis pilotai užmigo skrydžio metu. Indonezijos vidinio skrydžio pilotai miegojo beveik 30 minučių, skelbiama Indonezijos nacionalinio transporto saugos komiteto (KNKT) paskelbtoje ataskaitoje.

REKLAMA

Incidentas įvyko sausio mėnesį grįžtamuoju reisu iš Kendario, esančio Indonezijos Pietryčių Sulavesio provincijoje, į šalies sostinę Džakartą, skelbia portalas „Business Insider“.

Abiem pilotams užmigus, lėktuvas nukrypo nuo kurso

Lėktuvo „Batik Airbus A320“ 32 metų pilotas, gavęs antrojo piloto leidimą, užsnūdo, kai lėktuvas buvo 36 tūkst. pėdų (apie 11 kilometrų) kreiseriniame aukštyje.

Maždaug po 45 minučių pirmasis pilotas pabudo ir pasiūlė antrajam 28 m. pilotui leisti pailsėti, tačiau jis atsisakė, ir kapitonas vėl užmigo.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmasis pilotas maždaug 20 minučių bendravo su skrydžių vadovais ir palydovais, kol „netyčia“ taip pat užmigo, sakoma pranešime.

REKLAMA

Praėjus 28 minutėms po paskutinio užfiksuoto antrojo piloto perdavimo, pirmasis pilotas atsibudo ir pamatė, kad jo antrasis pilotas taip pat miega ir kad jie nukrypo nuo kurso.

Jį pažadinęs, kapitonas atsiliepė į skrydžių vadovų skambutį, teigdamas, kad jie patyrė „radijo ryšio problemą“.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau lėktuvas be jokių papildomų problemų nusileido Džakartoje.

Kaltas poilsio trūkumas

Daugelyje tolimųjų skrydžių dirba atsarginiai pilotai, kad kiekvienas pilotas, perėmęs lėktuvo valdymą, būtų pakankamai pailsėjęs.

Trumpuosiuose skrydžiuose, pavyzdžiui, „Batik Air“ skrydžio, kuris trunka maždaug dvi valandas ir 40 minučių, dažniau taikomos kontroliuojamos poilsio pertraukos: vienas pilotas gali trumpam užmigti, o kitas toliau stebi valdymą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip siekiama padėti suvaldyti nuovargį ir užtikrinti saugumą.

KNKT pranešime teigiama, kad antrasis pilotas naktį prieš skrydį nebuvo pakankamai pailsėjęs.

Orlaivio operatorius ėmėsi visų saugos veiksmų

Tyrėjai neatskleidė pilotų tapatybių, tačiau teigė, kad abu jie buvo Indonezijos piliečiai.

Ataskaitoje pripažįstama, kad „orlaivio operatorius ėmėsi saugos veiksmų, ir manoma, kad saugos veiksmai buvo tinkami saugai gerinti“, tačiau joje pateikta keletas saugos rekomendacijų, susijusių su pilotų fizinės ir psichinės būklės tikrinimo ir pilotų kabinos patikrinimų atlikimo gairių papildymu.

Pareiškime „Batik Air“ teigė, kad ji „vykdo tinkamą poilsio politiką“ ir kad „yra įsipareigojusi įgyvendinti visas saugos rekomendacijas“, pranešė „MailOnline“.

Manau kad abiem laikas bent porą metų pailsėti kaliuzej. be to kabinoje neturi būti jokio miego.
visur skiepai vaidenasi.
O Tai keleiviai taip pat turi navigacinę sistemą? Super kvailas komentaras
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų