„Kas tai?“ – klausia S. Gowarty vaizdo įraše, rodydama, kaip nuo jos ir kitų keleivių veidų laša vanduo. Moteris guodėsi, kad sušalo, nes turėjo ištverti visą keturių valandų skrydį – būdama šlapia. Ji parodė, kaip nesėkmingai ėmėsi džiovinti savo viršutinius marškinėlius ant sėdynės porankio.
Žmonės buvo sukrėsti
Vaizdo įrašas platformoje buvo peržiūrėtas 5,8 mln. kartų ir 480 tūkst. kartų pamėgtas, o komentarų skiltyje žmonės rašė esantys sukrėsti to, kas nutiko, skelbia portalas „Independent“.
„Aš paduočiau į teismą dėl žalos atlyginimo“, – rašė vienas žmogus.
Kitas komentatorius pridūrė: „Tikrai ne!!!! Prašyčiau kompensacijos!!!“
„Nekenčiu būti šlapias ir sušalęs“, – komentavo trečias.
Kiti juokavo, kad ši situacija jiems primena maisto prekių parduotuvės produktų skyrių arba „Rainforest Cafe“ (drėgnųjų atogrąžų miškų tematika papuoštų kavinių tinklas, – red. past.). „Sveiki atvykę į „Rainforest Cafe“ oro linijas“, – šmaikštavo vienas vartotojas.
Kitas vartotojas juokavo, kad žmonės lėktuve atrodo „kaip agurkai parduotuvės daržovių skyriuje“.
@savinnyc Nothing better than being on a 4hr flight back to new york soaking wet and cold #flying #plane #vacation #pilot #fyp ♬ Paper planes M.I.A - songs for u <3
„Tai gana dažnas reiškinys“
Le Roche Posay „TikTok“ paskyra pasinaudojo proga ir pridūrė, kad ši dulksna gali būti sveika odai.
„4 valandų skrydis plius nemokamas gaivinimas dulksna, kad oda būtų rausva“, – rašė jie.
S. Gowarty į tai atsakė: „Vienas iš būdų, kaip į tai reaguoti!“.
JAV energetikos departamente parengtoje Federalinės energijos valdymo programoje rašoma, kad tai, kas nutiko S. Gowarty skrydžio metu, yra gana dažna patirtis. Dulksna susidaro, kai drėgnas oras susijungia su vandeniu, kuris kondensuojasi ant oro tvarkymo įrenginių ir aušinimo ričių.
Embry-Riddle aeronautikos universiteto meteorologijos profesorius Christopheris Hennonas „Fox“ paaiškino, kad dažniausiai taip nutinka, jei lėktuvas kurį laiką stovi prie vartų su neužvestais varikliais.
Kartais, kai užvedami varikliai, taip pat ir oro kondicionavimo įrenginys, bet koks oras prie ventiliacijos angų greitai atvėsta ir „prisisotina“, virsta tirštu rūku.
„Tai yra gana dažnas reiškinys. Keliuose skrydžiuose tai pastebėjau, – aiškino jis. – Kondensatas gana greitai išsisklaido, nes oras salone tampa vis sausesnis“.
Taip pat teigiama, kad tokie dalykai nutinka lėktuvuose, skrendančiuose iš drėgnesnių vietovių.
Vienas komentatorius pažymėjo, kad tokiais atvejai tai yra gana dažna patirtis.
„Gyvenu pietuose ir esu skridęs daugybę kartų, įskaitant 12 skrydžių per pastaruosius 6 mėnesius. Tai nutinka dažnai“, – pasakojo jis.