• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant vasaros, o tuo pačiu ir kelionių, sezonui skrydžių palydovė Viltė Vileikytė atvirauja, kad jos darbas kupinas netikėtumų dėl nepatenkintų keleivių ar kultūrinių nesusipratimų skirtingose šalyse. Naujienų portalui tv3.lt mergina pasakoja, kokie keisčiausi lietuvių ir kitų šalių keleivių prašymai ir kokius konfliktus tenka tramdyti lėktuve

Artėjant vasaros, o tuo pačiu ir kelionių, sezonui skrydžių palydovė Viltė Vileikytė atvirauja, kad jos darbas kupinas netikėtumų dėl nepatenkintų keleivių ar kultūrinių nesusipratimų skirtingose šalyse. Naujienų portalui tv3.lt mergina pasakoja, kokie keisčiausi lietuvių ir kitų šalių keleivių prašymai ir kokius konfliktus tenka tramdyti lėktuve

REKLAMA

Ko dažniausiai žmonės neįvertina prieš skrydį? Gal kažkas atrodo savaime aišku, bet keleivius stebina?

Dažniausias keleivių trikdis skrydžio metu yra tualeto ieškojimas. Atrodo, toks savaime suprantamas dalykas, kad tualetai būna lėktuvo gale ir priekyje, tačiau kai kuriems keleiviams tai kelia keblumų.

Manau, kad keleiviams, skrendantiems pirmą kartą, tualeto paieškos gali kelti nuostabą bei susirūpinimą. Taip pat keleiviai turėtų įsivertinti tam tikrus savus poreikius. Manau, būtų protinga pasirūpinti kūdikio daiktais, jei keliaujama su juo, tam tikrais specifiniais vaistais ar specifiniais maisto produktais pagal savo poreikius, nes kartais keleiviai to neįsivertina ir tikisi.

REKLAMA
REKLAMA

Su kokiomis kurioziškomis situacijomis esate susidūrusi savo darbe? 

Su kurioziškomis situacijomis, manau, susiduriame kas antrą dieną, nes kiekvieną dieną skrendame su vis kitais žmonėmis. Kiek keleivių, tiek visokių juokingų situacijų. Būna juokinga, kai keleiviai mano, kad lėktuvas – tai restoranas ar 3-jų X’ų „Maxima“.

REKLAMA

Esu nemažai prašymų sulaukusi dėl įvairiausių padažų pridėjimo prie patiekalo ar netgi vyras prašė parduoti pampersų savo vaikeliui. Na, tokių dalykų, deja, lėktuve neskraidiname. Žmonės labai mėgsta juokauti lėktuvuose, smagu pasišnekučiuoti su keleiviais, kurie jaučia ribas ir nešneka lyg būtų restorane, nes vis dėlto būname lėktuve ir neturime restorano pasirinkimo meniu.

Taip pat labai skiriasi žmonių supratimas ir mentalitetas skirtingose šalyse. Dirbant vienoje Islamo tikėjimo šalyje, skraidant už kitą aviakompaniją ir prasidėjus oro blaškai, keleivis pareiškė, kad turbulencija yra, nes pilotuoja ne vietinės šalies pilotai. Na, kiek žmonių, tiek juokingų situacijų. 

REKLAMA
REKLAMA

Ką atsakote tokiems veikėjams?

Labai priklauso nuo to, kaip keleivis tai pasako. Jeigu juoko forma, tai galima su žmogumi ir pajuokauti ta tema. Tačiau dauguma islamo tikėjimo žmonių yra labai nacionalistai. Tad atvejis, kai pareiškė, jog oro blaška vyksta dėl ne vietinio piloto, tam, kad nesukeltumėme konflikto, tiesiog dažniausiai nusišypsome ir tęsiame savus darbus toliau.

Kokie dažniausi konfliktai kyla su keleiviais? Kaip juos sprendžiate? 

Galiu pasidžiaugti, kad su rimtais konfliktais susiduriu labai retai. Pagrindiniai nesutarimai tarp keleivio ir įgulos kyla dėl kažkokio produkto trūkumo atliekant paslaugas, ar jeigu būna sumaišytos sėdėjimo vietos ir keleiviai išsipirkę papildomas vietas kojoms, jų negauna.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Stengiamės ieškoti alternatyvų, keleivius raminti, sprendžiame problemą kalbėdami ir ieškodami kitų vietų, kurios tenkintų keleivį. 

Na, o konfliktai tarp keleivių dažniausiai vyksta dėl kėdžių atlošų atsilenkimo vienam keleiviui valgant ar filmų žiūrėjimo be ausinukų. Tuomet prašome, kad keleivis atlenktų atlošą į pradinę padėtį, kol kaimynas pavalgys. Dažniausiai pavyksta susitarti, bet yra buvęs atvejis, kai dvi keleivės nenorėjo viena kitai nusileisti. Tuomet yra tekę keisti sedėjimo vietas. 

REKLAMA

Muštynės tarp keleivių pasitaiko retai ir tai įvyksta, kai kažkuris keleivis būna neblogai išgėręs. Nors orlaivyje limituojame alkoholį žmogui, jei matome, kad situacija gali tapti nevaldoma, mėgstantys išgerti neretai įsineša ir geria savo alkoholinius gėrimus, nepaisant to, kad tai yra draudžiama.

Visokių keleivių būna. Nemalonūs atvejai yra tokie, kai tenka dirbti kitoje šalyje, ypač Islamo šalyse, kur dažnu atveju anglų kalba yra retenybė tarp 189 keleivių. Tada dažniausiai yra kalbos barjeras ir todėl gali kilti konfliktai.

REKLAMA

Kaip dažnai žmonėms pasidaro bloga skrydžių metu? Kaip jiems padedate? 

Taip pat labai nemalonu, kai skrydžio metu kažkuriam iš keleivių pasidaro negera. Kadangi lėktuvas nėra autobusas, kurį bet kada gali sustabdyti, kyla jaudulys ir norisi tik kuo greičiau žmogui padėti.

Dažniausias atvejis yra alpimas, tuomet atliekame visas procedūras ir padedame keleiviui. Paprastai tai įvyksta rytiniuose reisuose, kada žmonės būna neišsimiegoję ir nepavalgę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O vyresnio amžiaus žmonėms kartais prie sunegalavimo prisideda ir vaistai nuo kraujospūdžio. Nesenai skrydžio metu vyresnio amžiaus moteriai pasidarė negera dėl to. Žinoma, vykdėme visas reikalingas procedūras ir visa laimė, kad keleivei pagerėjo.

Kokius nusižengimus dažniausiai žmonės daro skrydžių metu? 

Su kuo esu susidūrusi, tai rūkymas lėktuve ar savo alkoholinių gėrimų vartojimas, kas yra neleistina. Po parūkymo proceso keleivio laukia atitinkamos pasekmės, policija ant žemės bei bauda.

REKLAMA

Esu linkusi tikėti, kad dauguma keleivių yra sąmoningi žmonės ir daugiau nusižengimų lėktuvuose nedaro. Na, o kai pamatome, kad keleivis geria savo atsineštą alkoholį prašome jo jį paslėpti ir nevartoti skrydžio metu. 

Kas maloniausia jūsų darbe?

Nesu turėjusi kažkokio labai malonaus atvejo skrydžio metu, tačiau visada miela būti darbo vietoje, kai keleiviai geranoriški ir supranta, kokioje vietoje yra ir kaip pridera elgtis. Labai malonu susitikti keleivius, kuriuos jau kažkada esu skraidinusi, ir žmonės atsimena, būna draugiški ir gerai nusiteikę. 

su tavo rusija jokiu draugysciu. rusija yra teroristine nacistine gauja.
rusus ramybej, atsibode jus su ta rusu propaganda..
labiau rusai
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų