„Izvestija“ šaltinių mažmeninės prekybos srityje teigimu, įdėjus į tokį telefoną Rusijos ryšio tiekėjų SIM kortelę, juo naudotis nebus įmanoma, jeigu įrenginys nėra skirtas prekybai Eurazijos Ekonominės Sąjungos šalyse.
Ši problema pasireiškia visiems „Samsung“ telefonams, kurie yra importuojami į Rusiją taikant sankcijų apėjimo „paralelinio importo“ schemą.
Norint aktyvuoti įrenginį į jį reikia įdėti tinklo operatoriaus SIM kortelę, kuri veiktų „Samsung“ numatytoje geografinėje plotmėje, ir pasinaudoti ja kelias minutes, paaiškino „Izvestija“ šaltinis. Pažymima, kad su „iPhone“ telefonais tokių problemų kol kas nekyla.
2022-ųjų kovo 29-ąją Rusija dėl jai taikomų sankcijų priėmė sprendimą leisti įsivežti į šalį užsienio gamintojų produkciją be teisių turėtojų žinios. Prekybos ir importo ministerija sudarė leidžiamų tokiu būdu importuoti prekių sąrašą.
„Samsung“ atstovai rusų žurnalistams patvirtino, kad „itin pageidautina“, kad naujas telefonas būtų aktyvuojamas toje šalyje, kurioje ir buvo įsigytas. Arba kartu su nauju telefonu reikia atsivežti SIM kortelę iš tos šalies, iš kurios jis buvo įsigytas.
Atblokuoti naują Pietų Korėjos gamintojų telefoną Rusijoje taip pat įmanoma, tačiau reikia atvežti į oficialią taisyklą, sumokėti 5 tūkst. rublių ir palaukti dvi savaites, kol „Samsung“ peržiūrės prašymą bei atsiųs rusų serviso darbuotojams regioninio atblokavimo kodus.
Į naujų telefonų aktyvavimo Rusijoje problemas dėmesį atkreipė ir „Mobile Research Group“ analitikas Eldaras Murtazinas. Jo teigimu, problemų kyla apie 20 proc. „Samsung“ telefonų, įvežtų į šalį naudojantis paralelinio importo schema. Eksperto teigimu, vien per gegužę į šalį tokiu būdu pateko apie 45-50 tūkst. naujų įrenginių.
Tokiu būdu dešimtys tūkstančių naujųjų įrenginių savininkų gali susidurti su „Samsung“ telefono aktyvavimo problemomis.