• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Oro linijų bendrovės „Delta Airlines“ lėktuvas buvo priverstas avariniu būdu leistis Niujorke (JAV) po to, kai keleiviams skrydžio metu buvo patiektas sugedęs maistas. Antradienio vakarą 136-asis reisas iš Detroito (JAV) Wayne County oro uosto išskrido į Amsterdamą (Nyderlandai), tačiau, aptikus „užkrėstą“ maistą, buvo nukreiptas į JFK oro uostą.

Oro linijų bendrovės „Delta Airlines“ lėktuvas buvo priverstas avariniu būdu leistis Niujorke (JAV) po to, kai keleiviams skrydžio metu buvo patiektas sugedęs maistas. Antradienio vakarą 136-asis reisas iš Detroito (JAV) Wayne County oro uosto išskrido į Amsterdamą (Nyderlandai), tačiau, aptikus „užkrėstą“ maistą, buvo nukreiptas į JFK oro uostą.

REKLAMA

Remiantis sekimo svetainės „FlightRadar24“ duomenimis, „Delta Airlines“ lėktuvas skrido virš Sen Pjero ir Mikelono – Prancūzijos salyno į pietus nuo Kanados Niufaundlendo – kai buvo apsuktas. Liepos 3 d. 4 val. ryto „Airbus A330“ saugiai nusileido JFK oro uoste, kur jį pasitiko medikai ir suteikė pagalbą nukentėjusiems keleiviams, skelbia portalas „Independent“.

Keleivių nepasitenkinimas

Kol kas nežinoma, kiek iš 277 lėktuve buvusių keleivių valgė sugedusį maistą ir ar kuriam nors keleiviui pasireiškė apsinuodijimo maistu simptomai.

REKLAMA
REKLAMA

Viena nukentėjusi keleivė Virginia socialiniame tinkle X parašė: „@delta“, man reikia žinoti, kaip šiandien mane nugabensite į Amsterdamą – esu lėktuve, kuris avariniu būdu leidžiasi JFK, nes keleiviams patiekėte „užkrėstą“ maistą – man nereikia viešbučio/ maisto kuponų, man reikia šiandien atvykti į Amsterdamą“.

REKLAMA

Bendrovė išreiškė susirūpinimą

Bendrovės „Delta Airlines“ atstovas spaudai pareiškime teigė: „Delta“ 136 skrydis iš Detroito į Amsterdamą ankstų trečiadienio rytą buvo nukreiptas į Niujorko JFK oro uostą po to, kai buvo gauta pranešimų, kad dalis pagrindinio salono patiekalų skrydžio metu buvo sugedę.

REKLAMA
REKLAMA

Lėktuvą pasitiko medikų komandos, kurios suteikė pagalbą nukentėjusiems keleiviams ir įgulos nariams. Bendrovės „Delta“ maisto saugos komanda pasitelkė mūsų tiekėjus, kad šie nedelsiant izoliuotų produktą ir pradėtų išsamų incidento tyrimą“.

„Tai nėra situacijos, kuriomis garsėja „Delta“, todėl nuoširdžiai atsiprašome savo klientų už nepatogumus ir vėlavimą į kelionę“, – pridūrė jis.

Aviakompanija teigia, kad „šiuo metu sprendžia susidariusią situaciją“ ir vėliau pateiks papildomos informacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų