• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiame Dakaro ralyje su „MINI“ automobiliu startavę Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas į Dakaro lenktynes daug kam grįžo netikėtai. „MINI“ automobilių klasėje startavęs ekipažas antrosios dienos trasoje patyrė incidentą vos po keturių kilometrų nuo starto linijos, kai apsivertė, o dykumoje pagalbos teko laukti net 13 valandų.

Šiame Dakaro ralyje su „MINI“ automobiliu startavę Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas į Dakaro lenktynes daug kam grįžo netikėtai. „MINI“ automobilių klasėje startavęs ekipažas antrosios dienos trasoje patyrė incidentą vos po keturių kilometrų nuo starto linijos, kai apsivertė, o dykumoje pagalbos teko laukti net 13 valandų.

REKLAMA

Visą V. Jurkevičiaus komentarą prieš šiandienos startą rasite straipsnio viršuje.

Tarp MINI gedimų buvo ir išlūžęs priekinis ratas, nutrūkusios šlangos, pažeisti stiklai ir durys.

Jei kiti lenktynininkai patyrę panašias avarijas buvo priversti trauktis iš varžybų, šios komandos mechanikai padarė fantastišką darbą ir po dviejų dienų lietuviai stojo prie ketvirtojo Dakaro etapo starto linijos.

„Sveiki visi, žodžiu startuojame antrą maratone dieną. Mašinai naktį su sunkvežimio pagalba atvežė dalių T5, tos kurios sulūžo ruože. Gan ilgai tvarkėmės, bet viską susitvarkėme, pamiegojome, o dabar startuojame. Kadangi vakar pačiame gale finišavome, tai vėl startuojame 160-i kažkur. Tikslas šiandien ramiu tempu pravažiuoti visą ruožą, pakilti iki kokios 50-60 pozicijos gal nepersistengiant niekur, nes rytoj poilsio diena, tai per ją komanda dar geriau patikrins visą mašiną, nes vakar tas ratų lūžis visiškai lygioje vietoje, tai truputį neramina. Labai laiko ribotai buvo, tai tiesiog viską surinko, padarė, kad galėtume važiuoti, bet aišku nebuvo pakankamai laiko peržiūrėti visus agregatus ir šiaip daug ko nepamatysi. O po avarijos daug pažeidimų gali būti kurių nesimato“, – optimistiškai kalbėjo vaizdo įrašu prieš naują pradžią pasidalinęs V. Jurkevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl panašių avarijų iš Dakaro jau pasitraukė du garsūs ekipažai – praeitų metų „Ultimate“ klasės nugalėtojas Carlosas Sainzas ir vienu lyderių laikytas Sebastianas Loebas.

REKLAMA

Pasak lenktynininko, šiandien taktika bus tokia, kad automobilis pasiektų finišą ir būtų dar geriau apžiūrėtas mechanikų.

„Norime nepersistengdami nuvažiuoti iki finišo šiandien, kad mašina pilnai atlaikytų, o po poilsio dienos turėti pusėtiną poziciją ir tada gal jau palenktyniauti. Nes dabar lenktyniauti startuojant iš pačio galo vis tiek nesigauna, nes visus reikia lenkti ir daug dulkių, mašina gali neatlaikyti, ratą atsarginį turime tik vieną, nes vakar vienas išskrido kažkur irgi... Turbūt po avarijos nebuvo prisegtas gerai. Tikslai aiškūs, žiūrėsime, kaip juos seksis įgyvendinti šiandien ir duosime žinoti“, – teigė V. Jurkevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Po avarijos prireikė sraigtasparnio

Vakar lenktyninkas pasakojo, kad po avarijos „Chrono“ etapo pirmą dieną automobilį išlaisvintį iš smėlio žabangų padėjo sraigtasparnis.

„Apie 20:00 atvyko sraigtasparnis. Tai buvo kaip iš veiksmo žaidimų: visiška tamsa, o sraigtasparnio šviesa ieškojo mūsų vietos. Ant automobilio buvome užsidėję raudoną sireną – privalomą saugos priemonę, esančią kiekvieno ekipažo išgyvenimo rinkinyje. Kai sraigtasparnis leidosi, pakėlė milžinišką dulkių debesį. Iš jo iššoko du žmonės – vienas su naktinio matymo akiniais. Jie greitai prie mūsų pribėgo ir liepė skubiai lipti į sraigtasparnį. Per valandą mus parskraidino į bivaką“, – pasakojo V.Jurkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automobilį reikėjo sutaisyti skubiai, nes pagal taisykles tai turi vykti ne ilgiau nei numatytą laiką.

„Pagal Dakaro taisykles, ekipažai gali praleisti ne daugiau kaip tris greičio ruožus. Jei rytoj praleistume startą, praleistume abu maratono ruožus ir gautume keturis „stage penalty“, kas reikštų, kad startuoti toliau nebebūtų leidžiama. Taigi, turime privalomai startuoti rytoj, nes maratono viduryje prisijungti niekas neleidžia, – po avarijos sunkumais dalijosi V. Jurkevičius. – Kol mus evakavo, mūsų komanda apie 20:00 pasiekė automobilį. Jie apvertė jį ant ratų, ištempė ant asfalto ir parvežė į bivaką, kuris buvo už 300 km. Ekipažas su automobiliu į bivaką grįžo tik 4:00 ryte. Po to automobilis buvo užkrautas į sunkvežimį ir 6:00 išsiųstas į kitą bivaką. Dabar, vietos laiku apie 17:00, automobilis ką tik buvo atgabentas į naują vietą, ir komanda ruošiasi jį apžiūrėti“.

 

 

Sausio 17 d. Geriausiai iš lietuvių Dakare pasirodęs motociklininkas Nerimantas Jucius: „Esu TOP-30 geriausių pasaulyje“
Sausio 17 d. Po „Dakar Classic“ lenktynių – lietuvių ekipažo euforija: „Laimėjome viską“
Sausio 17 d. Dakaro mohikanas Gelažninkas neketina sustoti net ir po patirtų sunkumų: „Matau, kad dar galiu važiuoti“
Sausio 17 d. Rokui Basiuškai po finišo įstrigo Antano Juknevičiaus žodžiai: jaunas lenktynininkas liko sujaudintas
Sausio 16 d. Nuovargį jaučiantis Arūnas Gelažninkas: „Kaip grybas važiavau“
Sausio 16 d. „Dakar Classic“ dalyvaujantys lietuviai džiaugiasi neišsipildžiusiu organizatorių pažadu: „Šiandien turėjome įveikti 50 kilometru“
Sausio 16 d. 150 kilometrų per kopas nuvažiavęs Nerimantas Jucius: „Vieną kartą nusiridenau“
Sausio 16 d. „Empty Quarter“ įveikęs Mykolas Paulavičius: „Jaučiausi kaip orkaitėje“
Sausio 16 d. Sudėtingų kopų etapą baigęs Rokas Baciuška džiaugėsi: „Nebuvo lengva, bet neįklimpom ir nepaklydom“
Sausio 15 d. Asmeninį rekordą Dakare pasiekęs Arūnas Gelažninkas: „Tik rankos šiandien visą dieną labai tirpo“
Sausio 15 d. Su nematyto dydžio kopomis kovojęs Baciuška: „Per tokias dideles tikrai nesu važiavęs“
Sausio 14 d. Trejetuke finišavęs Vaidotas Žala: „Nusprendėme – arba laimime, arba nieko nepralošime“
Sausio 14 d. Tragišką dieną išgyvenęs Arūnas Gelažninkas: „Stojau, parėkiau, kritau ne kartą, apsibalnojau“
Sausio 14 d. Vaidotas Jurkevičius apie iššūkių kupiną dieną Dakare: „Trys likusios dienos bus tikras išbandymas
Sausio 14 d. Asmeninį rezultatą pagerinęs Nerimantas Jucius: „Mačiau trasoje daug kritusių sportininkų“
Sausio 14 d. Penketuke finišavęs Rokas Baciuška: „Viskas liuks
Sausio 13 d. „Dakar Classic“ dalyvaujantys lietuviai susidūrė su navigavimo iššūkiais: „Ne mes vieni bambukai buvom“
Sausio 13 d. Modestas Siliūnas: „Absurdas taip tris kartus išsitiesti“
Sausio 13 d. Kolegą į priekį praleidęs Vaidotas Žala: „Parazitų parazitas“
Sausio 13 d. Geriausią asmeninį rezultatą pasiekęs Jurkevičius: „Sunku patikėti“
Sausio 13 d. Į dešimtuką patekęs Rokas Baciuška: „Galvojau šiandien dulkių negausim“
Sausio 13 d. Mykolas Paulavičius Dakare išbandė oro pagalvę: „Pakilau į orą kaip kosmonautas“
Sausio 12 d. Geriausią rezultatą „Hoto Factory Racing“ demonstruojantis Gelažninkas: „Pavyko be didesnių nuotykių suvažiuoti“
Sausio 12 d. Su skaudančiais riešais Dakaro etapą baigęs Mykolas Paulavičius: „Gale buvo visiška tarka“
Sausio 12 d. Antras finišavęs Žala: „Palyginus su tuo ką turėjome prieš tris dienas – šiandien gėlytės“
Sausio 12 d. Ekstromo priekinį stiklą sudaužęs Baciuška: „Nereikėjo būti šalia šiknos“
Sausio 11 d. Ilga diena ir kritimais stebėjęsis Modestas Siliūnas: „Gal per daug atsipalaidavo visi“
Sausio 11 d. Su nesklandumais be problemų susitvarkęs Nerimantas Jucius: „Gavau gerą pamoką"
Sausio 11 d. Pirmasis iš lietuvių finišą pasiekęs Gelažninkas: „Labai pavargo rankos"
Sausio 11 d. Savo pažado laikęsis Baciuška liko patenkintas finišu: „Rytoj bus labai gerai startuoti priekyje"
Sausio 10 d. Benediktas Vanagas traukiasi iš Dakaro ralio
Sausio 9 d. Mykolas Paulavičius: „Šiandien Dakare mačiau technikos kapinyną“
Sausio 9 d. Gintas Petrus apie galimai nesąžiningą konkurentų elgesį: „Dakaro matematika. 2+2=60“
Sausio 9 d. Su aplamdytu automobiliu važiuojantis Vladas Jurkevičius: „Norime nuvažiuoti iki finišo“
Sausio 9 d. Maratono pabaigoje nuo motociklo kritęs Modestas Siliūnas: „Šiandien trasoje – velniškas greitis“
Sausio 9 d. Arūnas Gelažninkas baigė pragarišką maratono etapą: iš lietuvių finišą pasiekė pirmasis
Sausio 9 d. Maratono finišą pasiekęs Nerimantas Jucius: „Jaučiuosi išsunktas“
Sausio 8 d. Finišą pasiekęs Modestas Siliūnas neslėpė nusivylimo dėl trasos sudėtingumo.
Sausio 8 d. Sudėtingą maratono etapą įveikęs Arūnas Gelažninkas: „Džiaugiuosi, kad pavyko pasiekti finišą“
Sausio 8 d. Su sugedusia pavarų dėže dieną baigęs Rokas Baciuška: „Šiandien buvo išgyvenimo diena“
Sausio 7 d. Dienos įspūdžiais pasidalinęs Arūnas Gelažninkas: „Ketvirtas kilometras, o aš – jau pasiklydęs“
Sausio 7 d. Vaidotas Žala: „Šiandien padangų valdymo diena“
Sausio 7 d. Trečio Dakaro ralio etapo finišą pasiekę Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius: „Miegam mažai, jaučiame nuovargį“
Sausio 6 d. Rokas Baciuška papasakojo apie dviejų dienų išgyvenimus Dakare
Sausio 6 d. Dviejų dienų iššūkį įveikęs Arūnas Gelažninkas: „Jaučiuosi žiauriai pavargęs“
Sausio 4 d. Pirmo etapo finišą pasiekęs Mykolas Paulavičius: „Tokius ruožus važiuoti galėčiau kasdien“
Sausio 3 d. Vienintelis lietuvių ekipažas „Dakar Classic“ įskaitoje įveikė prologą
Sausio 2 d. Pirmieji Dakaro kilometrai: A. Gelažninkui skersai kelio stojo dulkės
Sausio 2 d. Rokas Baciuška 2025 metų Dakaro ralį pradėjo užtikrintu rezultatu prologe
Sausio 2 d. Benediktas Vanagas po Dakaro prologo: „Labai knietėjo būti žaibu“
Sausio 2 d. Mykolas Paulavičius apie prologą: „Pradžioje buvo jaudulio“
Sausio 2 d. Starto prologe laukiantys Raišys ir Daunoravičius susidūrė su pirmomis problemomis
Sausio 1 d. Bandymų metu Rokas Baciuška apgadino lenktynėms ruoštą „Toyota Hilux“: „Ką tik buvo naujas automobilis“
Sausio 1 d. Benediktas Vanagas: „Turime dar pusantros paros nugludinti smulkmenas“
Gruodžio 23 d. Šturmano darbo užkulisius atskleidęs Aisvydas Paliukėnas: „Mūsų laukia sunkus išbandymas“
Gruodžio 23 d. Naują lapą verčiantis Rokas Baciuška: „Su bagiu jau įrodėm viską“
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų