Daugelis Dakaro gerbėjų sekė V.Žalos GPS signalą žemėlapyje ir pastebėjo, kad 10.13 val. Lietuvos laiku startavęs V.Žala važiavo ramiai, atsilikdamas apie 30-40 min. nuo lyderio, tačiau užtikrintai iki 15.05 val., o tuomet pirmą kartą ilgam stojo šalia komandos draugo Alešo Lopraiso, kuris toje pačioje vietoje sustojo apie 14.45 val.
A.Lopraisas pajudėjo apie 15.10 val., vos maždaug 5 minutės po V.Žalos sustojimo. Pats V.Žala vėl pajudėjo 16.00 val., kai prie jo privažiavo vengras Miklosas Kovacsas, tačiau jau po 10 minučių V.Žala ir vėl sustojo šiek tiek toliau nuo pagrindinio dalyvių kelio, o M.Kovacsas nuvažiavo į tarpinius finišus. Tuomet jau V.Žala pajudėjo tik 17.54 val.
Tiek A.Lopraisas, tiek ir V.Žala vairuoja „Iveco Powerstar“ sunkvežimį, priklausantį „De Rooy“ komandai. Dar vienas „De Rooy“ priklausantis komandos narys – Anja van Loonas, kuris penktajame greičio ruože buvo 4-as ir lyderiui Martinui Macikui nusileido 41 min. 3 sek.
Dakaro gerbėjai socialiniuose tinkluose spėliojo, kad V.Žala atidavė kažkokią dalį, kad A.Lopraiso galėtų tęsti lenktynes, kadangi komandoje jis turi didesnį prioritetą.
Nors jau ketvirtadienio vakarą V.Žala socialinių tinklų komentaruose rašė, kad A.Lopraisui buvo duotas lingės remonto komplektas, tačiau penktadienį ryte jis dar kartą kreipėsi į gerbėjus bei vaizdo įrašo metu papasakojo, kaip iš tiesų viskas buvo.
„Internetas ūžia, kad Žalos misija Dakare – vežti dalis kitiems. Kaip visada su sąmokslo teorijomis... Atsitiktinumas lėmė šito mito gimimą. Maratoninę dieną vakare pastebėjome, kad turime dvi lūžusias linges, tai vieną remonto komplektą uždėjome iš karto, o antrąjį remonto komplektą teko skolintis iš A.Lopraiso. Dar vieną komplektą rezervui pasiskolinome iš kitų kolegų, nes trasoje dar visko gali nutikti.
Antrą maratono dieną nutiko taip, kad pats A. Lopraisas sustojo su lūžusia linge, o tuo metu mes važiavome pro šoną ir aišku, kad sustojome atiduoti tą remonto komplektą, nes jam jo reikėjo. Nelaimingo atsitiktinumo dėka nuo tos vietos daugiau ir nepajudėjome. Sėdome važiuot ir nieko. Tokia situacija, labai gaila, sugaišome keturias valandas.
Po finišo net kalbėjome, kad tos komandinės komunikacijos net gi reikėtų, nes taip, kaip Macikas (bendrosios įskaitos lyderis, – aut. past.) planuoja veiksmus – gerokai produktyviau ir tas tampa beveik būtinybe, norint kovoti dėl geresnio rezultato. Veikdami po vieną mes kur kas sunkiau kovojame dėl rezultato“, – sakė V. Žala.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!