Dar prieš prasidedant dešimtam Dakaro ralio etapui, Carlosas Sainzas turėjo 20 min. ir 33 sek. pranašumą, kurį S. Loebui šiandien pavyko sumažinti iki 13 min. 22 sek.
Žvelgiant iš šono, toks pokytis turėtų prancūzą pradžiuginti, tačiau eilę pergalių skirtingose autosporto disciplinose pelnęs S. Loebas negailėjo kritikos savo komandos nariams.
„Yra dalykų, į kuriuos reikėtų stengtis žiūrėti rimčiau. Vakar į bivaką grįžome su nesandaria hidraulikos sistema. Šįryt, važiuodami link greičio ruožo starto, vėl pastebėjome, jog kairėje pusėje automobilį pakeliantis strypas atvirai kyšo. Turėjome sustoti, nupjauti hidraulinę sistemą valdančias žarneles ir visa kita, jog galėtume jį paslėpti“, – rytinius nuotykius prisimena S Loebas.
„Be abejonės, du kartus pradūrėme kairės pusės ratą. Todėl norėdami jį pakeisti, turėjome rasti vietą, kur automobilį galėtume pakreipti tinkamu kampu, kad nuimtume ratą. Maža to, išsikrovė veržliasukio baterija, todėl viską reikėjo daryti rankomis“, – pasakoja sportininkas.
„Dėl šių ir kitų nesąmonių mes praradome 15 minučių. Tiesiog iššvaistėme brangų laiką“, – priduria S. Loebas.
Tokie prancūzo pareiškimai yra be galo reti, mat net ir pačioje sudėtingiausioje situacijoje jis stengiasi išlikti santūrus ir diplomatiškas, tačiau panašu, jog net ir S. Loebo kantrybės taurė buvo perpildyta.
Vakar lenktynininko komandos draugas N.Al-Attiyah nusprendė pasitraukti iš Dakaro ralio, nes tiesiog neapsikentė varžyboms paruošto „Prodrive“ automobilio veikimu.
„Nenoriu daugiau lipti į šį automobilį. Atėjau tiesiog pasakyti ačiū, šiandien išvykstu“, – sakė N.Al-Attiyah.
Rytoj lenktynininkų laukia lemiamas mūšis, mat tik ketvirtadienį įvyksiančio etapo distancija yra tinkama ką nors pakeisti. Vis dėlto, padėtis yra gerokai keblesnė.
Prognozuojama, jog beveik 500 kilometrų ilgio greičio ruože dalyvių laukia akmenimis nusėtos atkarpos, kurios bus negailestingoms dalyvių padangoms.
„Etape, kuriame nebuvo labai daug akmenų, du kartus pradūrėme padangą, tad galiu tik įsivaizduoti kas mūsų laukia rytoj“, – apibendrina S. Loebas.
Dakaro ralio naujienos – atskirame polapyje.