„Deigas-Constra Racing Team“ komandą šiemet sudarys vairuotojas Vaidotas Paškevičius, šturmanas Slavomiras Volkovas ir inžinierius Gytis Gaspariūnas, pakeitęs Tomą Gužauską. Į Maroką komanda nusprendė vykti kiek anksčiau, kadangi kartu su čekų komanda „Fesh-Fesh“ jie suplanavo testų sesiją. Tačiau kelionė į Maroką lietuviams klostėsi su nuotykiais.
„Likus pusantros valandos iki skrydžio supratau, kad mano pasas liko namuose. Teko greitai lėkti namo ir jį pasiimti. Tačiau į lėktuvą spėjau ir kartu su Gyčiu išskridome. Kelionė truko gana ilgai. Pirmiausia skridome į Madridą, tada į Kasablanką, po to į Erachidiją.
Ten nusileidome apie vidurnaktį vietos laiku. Teko važiuoti beveik 130 kilometrų. Kelionė truko ilgai, nes dar stojome įsigyti vietinio ryšio korteles. Paskutinius dešimt kilometrų važiavome labai prastu žvyrkeliu. Vairuotojas buvo toks atsargus, kad tą atkarpą važiavome gal valandą. Jau norėjome pasiūlyti jam duoti vairuoti mums. Į viešbutį atvykome apie trečią valandą nakties ir visi kritome miegoti“, – pasakojo V. Paškevičius.
Kitą rytą lietuviai susitiko su čekais, kurių komanda aptarnaus jų sunkvežimį. Šįkart „Deigas-Constra Racing Team“ komanda naudos tą patį sunkvežimį, kurį vairavo dar pirmame Dakare ir praminė jį „Mamba“. Kaip teigė V. Paškevičius, sunkvežimis beruošiant jį artėjančiam Dakaro raliui buvo gerokai atnaujintas ir tai iškart buvo galima pajusti per testų sesiją.
„Sunkvežimis turi automatinę pavaržų dėžę. Dar buvo įdėti „Donerre“ amortizatoriai su spyruoklėmis vietoje buvusių „Reiger“. Kaip paaiškėjo, jie veikia tikrai efektyviau. Pagaliau komandos inžinierius surado tinkamą variklio programą, buvo uždėta nauja turbina, nauji purkštukai. Aišku, dar reikės šį bei tą pareguliuoti, bet iš esmės visuma patiko.
Testai praėjo gerai. Neturėjome jokių gedimų. Buvo šimto kilometrų maršrutas, kuriame važiavome. Jame buvo ir vienos iš didžiausių kopų, kurios yra Maroke. Sunkvežimis įspūdį paliko gerą. Važiuoja visiškai kitaip nei mums važiavo Dakare. Labai didelis skirtumas važiuojant kopose su automatine pavarų dėže. Net negaliu pagalvoti, ką mes prieš tai veikėme Dakare du kartus su mechanine dėže. Automatinė kopose greičio prideda turbūt virš 30 procentų, nes nereikia nieko junginėti, ji dirba pati. Labai smagiai ir greitai viskas vyksta.
Mums patiems, aišku, reikia vėl adaptuotis ir prie temperatūros, nes pavėsyje yra virš 30 laipsnių, o lauke siekia ir 50. Panašu, kad tokia temperatūra laikysis ir viso Maroko ralio metu, tad reikia pratintis prie karščio“, – pasakojo V. Paškevičius.
Po administracinės ir techninės Maroko ralio komisijos lietuvių lauks ir prologo greičio ruožas.