Dar po penkių greičio ruožų N.Al-Attiyah bendroje įskaitoje užėmė antrą vietą, tačiau jau po šeštojo nukrito į 16-ą poziciją ir nors po septintojo pakilo į 11-ą vietą, bet aštunto ir devinto greičio ruožų jis neužbaigė dėl mechaninių problemų.
Nors N.Al-Attiyah dar turi vieną „jokerį“ ir galėtų rytoj startuoti normalioje pozicijoje bei kovoti dėl WRC pasaulio čempionato taškų, tačiau jis nusprendė daugiau nebelipti į savo „Prodrive“ automobilį.
„Nenoriu daugiau lipti į šį automobilį. Atėjau tiesiog pasakyti ačiū, šiandien išvykstu“, – sakė N.Al-Attiyah. –Šiais metais kai ko išmokau iš Dakaro ir to daugiau nebenutiks“.
🎙 @AlAttiyahN says #Dakar2024 is over for him, with important lessons learned ⛔️
Whilst for @SebastienLoeb it's all good 🚗 pic.twitter.com/umjTSliX8oREKLAMA— DAKAR RALLY (@dakar) January 16, 2024
Nors N.Al-Attiyah anksčiau sakė, kad jo naujasis automobilis yra geresnis nei „Hilux“, tačiau tikrovė buvo kitokia: pradurtos padangos, problemos su pakaba, amortizatoriais ir galiausiai varikliu.
Pats N.Al-Attiyah dar prieš devintąjį greičio ruožą pripažino BRX realybę: „Nuo pat ralio pradžios turėjome problemų, tai vyko kiekvieną dieną. Ketinu susitikti su komanda, nes nesuprantu, kas vyksta. Esu oficialus vairuotojas, pastarųjų dviejų Dakarų nugalėtojas, o man nutinka dalykų, kurių priežasčių nežinau. Kyla visos problemos“.
Po nesėkmingo ir devintojo greičio ruožo, N.Al-Attiyah pyktis tik padidėjo: „Turi žinoti, kodėl tai nutinka vienam automobiliui, o ne kitam (turi galvoje vieną lyderių Sebastieną Loebą, – aut. past.). Suprantu, kad tai yra lenktynių dalis, tačiau kažkas veikia ne taip, kaip mums reikia. Esame du puikūs vairuotojai ir turime sugebėti padėti vienas kitam“.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.