• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Madrido „Real“ futbolo klubas susigrąžino vertingiausio pasaulyje futbolo prekės ženklo titulą, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ šių prekės ženklų šių metų reitingas.

Madrido „Real“ futbolo klubas susigrąžino vertingiausio pasaulyje futbolo prekės ženklo titulą, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ šių prekės ženklų šių metų reitingas.

REKLAMA

Jos duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16 proc. iki 1,7 mlrd. eurų.

Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7 proc. prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd. eurų, o trečioje liko „Barcelona“, kurio vertė per metus išaugo 12 proc. iki 1,5 mlrd. eurų.

Ketvirtos ir penktos reitingo eilučių šeimininkai taip pat nesipakeitė – „Manchester United“, „Liverpool“. Šie du prekės įvertinti bemaž vienodai – apytikriai po 1,4 mlrd. eurų, per metus pabrango atitinkamai 3 proc. ir 1,5 procento.

Reitingo dešimtuke įvyko dar vienas pokytis – „Paris Saint-Germain“ nukrito į septintą poziciją, šeštąją eilutę užleisdamas Miuncheno „Bayern“.

REKLAMA
REKLAMA

Likusias vietas dešimtuke ir toliau užima trys Londono klubai – atitinkamai „Arsenal“, „Tottenham“, „Chelsea“.

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų