Jos duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16 proc. iki 1,7 mlrd. eurų.
Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7 proc. prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd. eurų, o trečioje liko „Barcelona“, kurio vertė per metus išaugo 12 proc. iki 1,5 mlrd. eurų.
Ketvirtos ir penktos reitingo eilučių šeimininkai taip pat nesipakeitė – „Manchester United“, „Liverpool“. Šie du prekės įvertinti bemaž vienodai – apytikriai po 1,4 mlrd. eurų, per metus pabrango atitinkamai 3 proc. ir 1,5 procento.
Reitingo dešimtuke įvyko dar vienas pokytis – „Paris Saint-Germain“ nukrito į septintą poziciją, šeštąją eilutę užleisdamas Miuncheno „Bayern“.
Likusias vietas dešimtuke ir toliau užima trys Londono klubai – atitinkamai „Arsenal“, „Tottenham“, „Chelsea“.
„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.