Pirmasis tinklalaidės sezonas „YouTube“ platformoje sulaukė vidutiniškai 1,5 mln. peržiūrų per epizodą – tai tapo vienu iš sėkmingiausių sporto pokalbių formatų internete.
Nashas, kuris pastaruoju metu kiek atsitraukė nuo NBA dėmesio centro, nėra naujokas žiniasklaidoje – anksčiau jis komentavo futbolo rungtynes per TNT.
Nors keičiasi vedėjų sudėtis, kūrybinė komanda išlieka stabili: tinklalaidę ir toliau režisuos Jasonas Gallagheris, ilgus metus dirbęs su Redicku jo ankstesniuose tinklalaidžių projektuose.
Naujojo sezono data dar neskelbiama, tačiau su tokiu duetu – LeBronas ir Nashas – NBA gerbėjų laukia turiningi ir gilūs pokalbiai apie krepšinį iš dviejų išskirtinai intelektualių aikštės mąstytojų perspektyvos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!