Ukrainos šonaslydžio čempionato etapus sportininkai charakterizuoja kaip itin aukšto lygio ir pakankamai gerai organizuotas varžybas, sutraukiančias daugybę drifto pasaulio įžymybių.
Šiais metais kvietimo čia pademonstruoti savo įgūdžius be Gedimino dar su laukė Benediktas Čirba ir Gediminas Ivanauskas. Pastarasis sportininkais laimėjo kvalifikaciją, o vėliau ir visas varžybas.
Benediktas užfiksavo šeštą rezultatą kvalifikacijoje tarp 32 UDC dalyvių, tačiau kiek netikėtai pralaimėjo vienus pirmųjų porinių važiavimų ir iš tolesnės kovos pasitraukė.
G. Levickui viskas sklandžiai ėjosi iki dvikovos su tituluotu Latvijos pilotu Kristaps Blušs, turinčiu puikiai paruoštą techniką ir galinčio pasigirti tobulais automobilio valdymo įgūdžiais.
„Tokia dėlionė reiškė, kad norint judėti tolyn privalu lėkti didžiausiu įmanomu tempu pasiekiant savo ir automobilio galimybių ribas. Pirmasis važiavimas su K. Blušs susiklostė visai neprastai, tačiau antrajame vos pradėjus slysti išgirdau metalo garsą. Pirma mintis – lūžo pusašis, bet dar po akimirkos automobilis „pasėdo“, pradėjo nevaldomai suktis ir supratau, kad neturiu vieno galinio rato. Kiek įmanoma stengiausi neatsitrenkti į atitvarus ir porininką, tačiau to išvengti nepavyko.
Tuomet bandžiau pataikyti į vadinamą gaudyklę, pagamintą iš porolono blokų. Ir nors tai padaryti pavyko – sustojau gan minkštai ir, atrodė, saugiai – tačiau po akimirkos pajutau, kad svyla nugara. Atsisukau ir pamačiau atvirą ugnį. Sekundę apėmė panika, nes suvokus, jog privalau kuo skubiau ropštis iš automobilio, pasirodė, kad durelės užspaustos ir tiesiog neatsidaro.
Ačiū Dievui, kažkaip pavyko jas išspirti koja anksčiau, nei liepsnos apėmė visą kėbulą. Taip pat turiu pasidžiaugti, kad trasos darbuotojai ir ugniagesiai sureagavo žaibiškai – man bėgant tolyn nuo automobilio, jie jau kovojo su liepsnomis“, – po gerokai visus išgąsdinusios avarijos pasakojo G. Levickas.
Bandydamas rasti atsakymą į esminį klausimą – kas tiksliai išprovokavo incidentą? – sportininkas prisipažino, kol kas galįs tik spėlioti.
Labiausiai tikėtina versija – dėl senos, nelygios ir duobėtos asfalto dangos, „Nissan 200SX“ važiuoklė gavo pernelyg didelę apkrovą, todėl neatlaikė rato smeigės.
Galbūt šią mįslę pavyks įminti išardžius tai, kas liko iš automobilio ir nuvalius gesinimo miltelius, tačiau bet kokiu atveju tikimybė, kad drifto mašiną pavyks prikelti iš pelenų kol kas atrodo artima nuliui.
Suvokdami kas nutiko tiek UDC organizatoriai, tiek drifto bendruomenės nariai suskubo Gediminui ištiesti pagalbos ranką: su dramatiškai nukentėjusiu komandos draugu laimėtu priziniu fondu pasidalino „Čaikos“ trasoje triumfavęs G. Ivanauskas, finansinę paramą suteikė renginio organizatoriai, „Side to Side“ klubo nariai sukūrė specialų fondą, kuriame bus kaupiamos lėšos G. Levicko automobilio atstatymui.
„Gediminas kiekvieną kartą išvažiuodamas į trasą kūrė įspūdingą šou savo paties rankomis pagamintu bolidu ir be abejonės pelnė daugybės automobilių sporto gerbėjų simpatijas. Jei visi bent simboliškai prisidėtume, Gediminui tai būtų milžiniška pagalba prikeliant ar sukuriant naują drifto mašiną“, – teigia „Side to Side“ klubo vadovas Darius Jurčiukonis.