M.Verstappenas startavo iš „pole“ pozicijos, bet greitai buvo aplenktas brito Lewiso Hamiltono („Mercedes“). Tada „Red Bull“ nusprendė forsuoti įvykius ir anksti pakvietė M.Verstappeną į boksus tiek pirmam, tiek antram sustojimui, taip išvesdama olandą į pirmą vietą. Lenktynių pabaigoje L.Hamiltonas turėjo 8 ratais „šviežesnes“ padangas ir visiškai pavijo olandą, tačiau jo aplenkti nepajėgė.
„Pralošėme startą, todėl turėjome kažko imtis. Padangos šitoje trasoje dyla gana greitai, todėl nusprendėme pasirinkti agresyvią sustojimų taktiką. Nebuvau tikras, ar tai suveiks. Paskutini ratai tikrai buvo linksmi, į greitesnius posūkius įvažiuodavau beveik „skersas“, bet atsilaikiau ir esu labai laimingas.
Žinojau, kaip greitai Lewisas mane vijosi. Likus 2 ratams dar pamačiau prieš save ratu atsilikusį „Haas“. Rėkiau radijo ryšiu, kad jis mane praleistų, nes važiuoti paskui kitą bolidą su padilusiomis padangomis yra sudėtinga. Laimei, viskas baigėsi laimingai. Jis ne tik mane praleido, bet ir dar suteikė galimybę pasinaudoti DRS sistema“, – sakė M.Verstappenas.
Tuo tarpu L.Hamiltonas aiškino, kad „Red Bull“ tiesiog turėjo greitesnį bolidą: „Startas buvo geras, bet tada jie anksti sustojo ir pabandė sujaukti mūsų planus. Tikėjausi, kad su naujesnėmis padangomis lenktynių pabaigoje pakovosiu dėl pergalės, bet šį kartą svarbesnė buvo pozicija trasoje, o ne padangų būklė. „Red Bull“ buvo greitesni su visais padangų mišiniais, o temperatūrai kylant jų pranašumas tik didėjo. Kitos dvi trasos „Red Bull“ vėl bus palankios, todėl mūsų laukia labai sunki užduotis“.
M.Verstappenas (287,5 taško) bendroje įskaitoje savo pranašumą prieš L.Hamiltoną (275,5) padidino iki 12 tšk. 18-osios sezono lenktynės – Meksikos GP – vyks lapkričio 7 d.