• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro ralio dalyviams antradienį teko dar viena nelengva užduotis: startavę Haile sportininkai turėjo pasiekti Al Ulos miestą. Žinoma, ne trumpiausiu maršrutu – viso jiems teko įveikti 417 kilometrų greičio ruožą ir 222 km pervažiavimų. Finišą pasiekęs Antanas Kanopkinas pasakojo, kad dienos tampa sunkesnės viena už kitą.

14

Dakaro ralio dalyviams antradienį teko dar viena nelengva užduotis: startavę Haile sportininkai turėjo pasiekti Al Ulos miestą. Žinoma, ne trumpiausiu maršrutu – viso jiems teko įveikti 417 kilometrų greičio ruožą ir 222 km pervažiavimų. Finišą pasiekęs Antanas Kanopkinas pasakojo, kad dienos tampa sunkesnės viena už kitą.

REKLAMA

„Šiandien trasoje buvo ir akmenys, ir žvyras, ir uolienos. Tai buvo tiesiog visko daužymas – technikos, rankų, ko tik nori. Kiek „žvakių“ padariau trasoje jau nesuskaičiuočiau“, – po finišo pasakojo „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkas ir užsiminė, kad situaciją apsunkino tai, jog beveik visą greičio ruožą turėjo važiuoti tik galiniais varomais ratais.

„Turint ir priekinius varomus ratus spaudi gazą dar ore ir nusileidę priekiniai ratai išlygina keturratį, o dabar nusileidus priekiniams ratams iš karto užmeta. Tokių „va bank“ situacijų šiandien buvo labai daug. Trasa vėl labai išvargino. Jau vakar buvau pavargęs, bet palyginus ką patyriau šiandien, vakar nebuvo taip blogai“, – atviravo A.Kanopkinas ir pasakojo, kad buvo momentų, kai norėjo sustoti, nes dėl nuovargio pradėjo pykinti.

Nepaisant sunkumų, komanda džiaugiasi įveikusi jau devintą greičio ruožą. Trečiadienį organizatoriai tikrai neleis sportininkams atsipalaiduoti – jiems reikės įveikti kilpinį greičio ruožą, kurį sudarys 371 kilometras, o taip pat ir 241 pervažiavimų. Dalyviams teks naviguoti itin akmeningomis Al Ulos miesto apylinkėmis, tad vėl teks meistriškai derinti atsargumą su greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų