Ekstremaliomis sąlygomis, kur vietomis vėjo greitis siekė net 35-40 mazgų (apie 20 m/s), vykusio čempionato metu Lietuva galutinėje įskaitoje užėmė 31 vietą.
„Paskutinė diena ant vandens buvo tikrai sėkminga – antrose lenktynėse vienu metu plaukėme net ketvirti visame laivyne. Tiesa, vėliau distancijoje turėjome incidentą, kas sutrukdė šį rezultatą išlaikyti. Mes, kaip įgula, šią jachtų klasę išbandėme pirmą kartą, tačiau išsivežam geriausius įspūdžius – tai greitas, lengvas ir konkurencingas laivas. Tikimės, kad padarėm pirmą žingsnį ir jis taps populiarus ir Lietuvoje, tuomet galėsime kelti savo lygį tarptautiniu mastu“, – po finišo teigė G. Sirvidas.
Pasak jo, šis dalyvavimas buvo puiki patirtis ir, kaupiant varžybines valandas ant vandens, neabejotinai augtų ir Lietuvos konkurencingumas. Jo teigimu, vienas labiausiai pradžiuginusių įspūdžių ir buvo šis suvokimas, kad Lietuva šioje jachtų klasėje gali tapti išties konkurencinga.
Iš keturių žmonių sudaryti Lietuvos įgula, nors ir turi nemažą patirties bagažą buriuojant įvairių klasių monotipinėmis jachtomis, būtent su „RS 21“ jachtų klase, kuriai – vos trys metai – varžėsi pirmą kartą.
Po pirmosios pasaulio čempionato dienos Lietuvos atstovai pakankamai užtikrintai buvo įsitvirtinę laivyno viduryje. Antrąją dieną dėl per didelio vėjo lenktynės neįvyko. Trečiąją lenktynių dieną distancijoje vyravo net iki 35-40 mazgų (iki 20 m/s) greičio vėjas. Pasak buriuotojų, dauguma įgulų tądien neišvengė incidentų, kai nesuvaldžius laivo, šis pakrypsta beveik 90 laipsnių ir yra paguldomas ant vandens (vadinamasis bročingas). Lietuvos komandai tokių situacijų pavyko išvengti.
Paskutiniąją dieną, kai lenktynės vyko vis dar pakankamai stipraus vėjo sąlygomis, organizatoriams pavyko įgyvendinti tris lenktynes. Galutinėje čempionato įskaitoje, po 6 lenktynių Lietuva užėmė 31 vietą.
Visas tris čempionato prizines vietas susirinko Italijos komandos. Pasak Lietuvos buriuotojų, tai – nenuostabu, mat ši jachtų klasė Italijoje labai sparčiai išpopuliarėjo.