S. Loebas, gerai žinomas dėl savo greičio ir techninių įgūdžių, jau dabar žvelgia į artėjančius etapus.
Prisimindamas problemas su pradurtomis padangomis ankstesniuose Dakaro raliuose, jis pabrėžė, kad šiais metais ypatingą dėmesį skirs tam, kad išvengtų šių neplanuotų kliūčių.
„Prologas – tik pirmas žingsnis, tačiau strategija ir techninis pasiruošimas bus itin svarbūs per artimiausias dienas“, – teigė Loebas.
„Kaip prologui, automobilis jau yra šiek tiek apgadintas – trūksta kai kurių detalių, tačiau tai natūralu. Nemažai žalos pridarė ir krūmai – jie nėra labai dideli, bet važiuojant dideliu greičiu ir į juos atsiremiant, žala atsiranda greitai“, – įspūdžiais dalijosi S. Loebas.
„Šiaip važiavome gerai – etapas buvo solidus. Tai nebuvo lengva, ypač kaip pirmam etapui: navigacija ir trasos matomumas buvo sudėtingi. Padarėme viską, ką galėjome“, – tęsė jis.
„Apskritai – trasa klastinga. Po smėliu pasislėpę akmenys dažnai sunkiai pastebimi. Tai Saudo Arabijos specifika. Pernai daug kartų pradūriau padangas net nepastebėjęs jokio perspėjimo ženklo ar net nesusidūręs su dideliais akmenimis.
Teks prisitaikyti. Šiemet laukia 48 valandų ruožas, kurio pradžioje neutralizacijos zonoje dar galėsime pasikeisti padangas, tačiau vėliau teks įveikti 800 km su tomis, kurios liks ant automobilio. Tai nebus lengva.“
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!