„Labai knietėjo būti žaibu, bet turėjome iš anksto sutartą taktiką ir jos laikėmės. Tikslas buvo turėti patogią poziciją rytojui, ką ir įgyvendinome šimtu procentų.
Pats greičio ruožas labai patiko, norėčiau, kad visas Dakaras būtų toks. Pradžioje spaudėme, bet mūsų target laikas buvo 16:22, tad prieš greičio ruožo pabaigą teko pristabdyti ir sutaupyti apie pusę minutės“, – sakė B. Vanagas.
Prologas, kuriame svarbu užsitikrinti gerą starto poziciją pirmam etapui, buvo strateginis ruožas, leidžiantis lenktynininkams išvengti galimų dulkių ir lėtesnių konkurentų kitą dieną.
Pirmasis oficialus greičio ruožas startuos sausio 4 d. rytą. Lenktynininkų laukia 413 km trasa dykumos keliais.
Šiemet Dakaro ralyje dalyviai turės įveikti 5 117 km įskaitinių greičio ruožų, o visas maršrutas sieks daugiau nei 7 700 km.
Ralis baigsis sausio 17 d., kuomet dalyviai kirs vienos didžiausių pasaulyje smėlio dykumų – tuščiojo ketvirčio – ruožą.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!