• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užsakomieji straipsniai – neefektyvi komunikacijos priemonė, rodo bendrovės "Omnitel" užsakymu atlikti tyrimai, kuriuos atliko „Reklamos tyrimai“ bei „Cision“. Jų duomenimis, atvirai užsakytų straipsnių efektyvumas yra keturis, o paslėptai užsakytų (be nurodytų užsakymo identifikacinių ženklų) – net iki aštuonių kartų mažesnis.

REKLAMA
REKLAMA

Atliktos apklausos duomenys rodo, kad 66,3 proc. skaitytojų teigia atpažįstantys užsakytus straipsnius, o 55,7 proc. apklaustųjų sako, kad atpažįsta paslėptai užsakytus straipsnius. Tarp užsakomuosius straipsnius atpažįstančių skaitytojų, 37 proc. juos vertina neigiamai. Dar daugiau – 43,3 proc. skaitytojų – neigiamai vertina paslėptus užsakomuosius straipsnius.

REKLAMA

"Naudodami užsakomuosius straipsnius įmonių komunikacijos padalinių ir ryšių su visuomene agentūrų darbuotojai apgaudinėja patys save. Tyrimai rodo, kad užsakomieji straipsniai komunikacijos efektyvumą padidina labai nežymiai. Be to, dauguma skaitytojų užsakomuosius straipsnius atpažįsta ir juos vertina neigiamai. Taigi naudodamos juos, bendrovės daro sau meškos paslaugą", - teigė "Omnitel" komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas.

D. Mikštėnas teigia, kad kompanijos pasielgtų kur kas racionaliau, jei užsakomųjų straipsnių plote patalpintų reklamą, kuri yra efektyvesnė ir skaitytojų vertinama palankiau.

Tyrimo metu išnagrinėti 1,5 tūkst. spaudos, interneto, radijo ir televizijos pranešimų. Apklausta 500 gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų