cision
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „cision“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „cision“.
Commonsense.lt: Kai tau skolingas monopolininkas
Lazda du galus turi, bet Sodra tik vieną mato.
Šiuo savo komentaru Urbokida pamėtėjo mintį, kuri verta atskiro paplėtojimo. Bet ne apie „Sodrą“.
Apie Vilniaus miesto valdžią šįkart. (Kadangi mūsų tinklaraštį pradėjo monitorinti žiniasklaidos stebėtojai „Cision“, tikiuosi, sostinės administracija yra jų klientas ir ryte Vilniaus vadovybė gaus šį įrašą į savo emeilus.)
Retas ratuotas vilnietis nežino, kad šiuo metu mieste neveikia nė vienas stacionarus greičio matuoklis.
„Cision Lietuva“ analizuos socialinę mediją
Komunikacijos monitoringo ir analizės bendrovė „Cision Lietuva“ pradeda stebėti ir analizuoti socialinę mediją – tinklaraščius („blogus“) ir forumus. Pradiniame etape bus stebima virš 50 tinklaraščių ir pagrindinių forumų, atrinktų pagal pasiekiamus auditorijos ir svarbumo klientams kriterijus, sąrašas bus nuolat papildomas.
Tyrimas: užsakomieji straipsniai - neefektyvūs
Užsakomieji straipsniai – neefektyvi komunikacijos priemonė, rodo bendrovės "Omnitel" užsakymu atlikti tyrimai, kuriuos atliko „Reklamos tyrimai“ bei „Cision“. Jų duomenimis, atvirai užsakytų straipsnių efektyvumas yra keturis, o paslėptai užsakytų (be nurodytų užsakymo identifikacinių ženklų) – net iki aštuonių kartų mažesnis. Atliktos apklausos duomenys rodo, kad 66,3 proc. skaitytojų teigia atpažįstantys užsakytus straipsnius, o 55,7 proc.
Užsakytas straipsnis - pinigai į balą?
Užsakomieji straipsniai – neefektyvi komunikacijos priemonė, rodo atlikti mobiliojo ryšio bendrovių komunikacijos ir užsakomųjų straipsnių atpažįstamumo bei vertinimo tyrimai. Bendrovės „Reklamos tyrimai“ tyrimo duomenimis, atvirai užsakytų straipsnių efektyvumas yra keturis, o paslėptai užsakytų (be nurodytų užsakymo identifikacinių ženklų) – net iki aštuonių kartų mažesnis.