Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nukrito lėktuvas,išsigelbėko tik bezdžionė.Tyrėjai klaisia bezdžionės ką skrydžio metu veikė pilotas. Ogi uh uh uh, o ką veikė siuardesė - ai,ai,ai, o ką tu veikiai, o aš žžžžžž
Tokių gimtadieninku jau apstu . Netoli buves furistas pakilo metras virš gulto nuo smugio skleidžentis paskalas mano aplinkoje . Nu topiniai Lietuviai :D užteks šūda malti leiskite dirbti specelistams kai viska isiaiškins praneš . Žinios baigtos .
Lėktuvas, sprendžiant pagal video iš Liepkalnio slidinėjimo trasos, skrido mažesniu nei techniškai galima, greičiu, stall speed ir nuvirto ant sparno į taip vadinamą suktuką. Galimos to prižastys:
Blogas CRM (Cabin resource management) paprastai kalbant blogas arba neteisingas pareigų pasiskirstymas. Orlaivyje, labai paprastai kalbant, vienas žiūri pro langą ir vairuoja, kitas stebi ir praneša prietaisų rodmenis, aukštis, greitis kita. Leidosi jie apie 5:30, reiškia kilo apie 3:30. Naktinis skrydis, oras VNO tuo metu "darbinis" bet ne idealus. Užtenka 2-3 sekundėm nukreipti savo dėmesį ir kai žemė taip arti, o skrenni link tako, greitis minimalus, pilotas turintis stebėti prietaisus irgi pakelia akis kad pamatyti taką, tuo metu greitis nukrenta žemiau negu galima ir viskas, virtimas ant sparno. Nei aukščio nei greičio nei laiko taisyti klaidą. O pilotai greičiausia kad nuvargę, to kai didelės kompanijos samdo rangovus ir subrangovus, visada perkrauna pilotus. Nes pačių DHL pilotai kovoja už savo kaip darbuotojų teises ir nesileidžia gręžiami darbe iki paskutinio kraujo/prakaito lašo.
Išvada-pilotų klaida sąlygota pervargimo.
Pažiūrėsim ką suras ir nuspręs NTSB ir mūsų "profesionalai"
Blogas CRM (Cabin resource management) paprastai kalbant blogas arba neteisingas pareigų pasiskirstymas. Orlaivyje, labai paprastai kalbant, vienas žiūri pro langą ir vairuoja, kitas stebi ir praneša prietaisų rodmenis, aukštis, greitis kita. Leidosi jie apie 5:30, reiškia kilo apie 3:30. Naktinis skrydis, oras VNO tuo metu "darbinis" bet ne idealus. Užtenka 2-3 sekundėm nukreipti savo dėmesį ir kai žemė taip arti, o skrenni link tako, greitis minimalus, pilotas turintis stebėti prietaisus irgi pakelia akis kad pamatyti taką, tuo metu greitis nukrenta žemiau negu galima ir viskas, virtimas ant sparno. Nei aukščio nei greičio nei laiko taisyti klaidą. O pilotai greičiausia kad nuvargę, to kai didelės kompanijos samdo rangovus ir subrangovus, visada perkrauna pilotus. Nes pačių DHL pilotai kovoja už savo kaip darbuotojų teises ir nesileidžia gręžiami darbe iki paskutinio kraujo/prakaito lašo.
Išvada-pilotų klaida sąlygota pervargimo.
Pažiūrėsim ką suras ir nuspręs NTSB ir mūsų "profesionalai"
Taip pat reikia atleisti pareigunus, kurie ten leido detales rankioti civiliam. NEGALIMA, ten kievienos detalės įlenkimas, nutrinimas svarbus, pati detalė svarbi. O priezastis/versijos... pvz robotas "spot" islindo is ipakavimo, nukirpo, sugadino, GPS trigdymas, ir t.t. Ruskiai labai megsta pasinaudoti yapč lietuviu aplaidumu ir apnaudoti pvz: JAV robotu "Spot". Ir baikit tuos neigimus, kai dar nieko nesurado, neištyrė. Visi žino, kad kažkas nutiko, jeigu neigia, ka nieko nebuvo. Vaikai taip daro, po sudaužytos vazos kitam kambary...
Mistinis lietuviškai kalbantis lietuvis
ten veikė tas lietuvis? Dirbo kroviku, o gal gabeno kontrabandą?
@O tai ką
; DHL darbuotojas. Ir iš kur tokie kvaili ir įžulūs komentatoriai randasi mūsų Lietuvėlėj...
....''didžiausia lėktuvo katastrofa Lietuvos aviacijos istorijoje''....Kokia 'istorija",jei Lietuva vei savo avia kompanijos neturi?
komentarose T. V. Raskevičiaus kaip grazu saule raudona sviesia .
Turime Dankaną MCLaudą. Tikras stebuklas. Bet ir kelia daugiau abejonių ir klausimų. Jam
Keista, kad čia lietuviškai visi komentuoja, nes reportaže beveik visi ne lietuviai. Keistenybės tam Vilniuje.
REKLAMA
REKLAMA
„Žmonės gali švęsti antrąjį gimtadienį“ – lėktuvo avariją išgyveno per stebuklą: štai ką veikė lietuvis