Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su įvykį vaizdo įraše užfisavusiu Vyteniu, jis teigė, kad toks nutikimas gali rodyti, jog skiriamas per mažas dėmesys viešojo transporto priemonių saugumui.
„Maždaug 18:15 val. stotyje įlipau į 2 troleibusą, kuris vyksta į Saulėtekį. Nieko nesužeidė, mes važiavome tik dviese, aš ir viena močiutė. Mes pavažiavom gal dvi ar tris stoteles, ir iš pradžių tas troleibusas kelis kartus kelių minučių intervalu išleido keistus garsus, lyg pro duobę pravažiuotų. Ir po kelių tokių keistų garsų sprogo. Kaip aš supratau, sprogo padanga.
Bet taip sprogo, kad sėdynės vos lubų neišmušė, pakėlė į orą. Sprogimas išlupo tą surūdijusį metalą, atrodė labai pavojingai. Aš su draugais pašnekėjau, kad tokie nutikimai ne pirmą kartą, prieš porą metų žmogui taip kojos pirštus nutraukė. Ir lygiai ta pati sėdynė. Jeigu tai kartojasi, gal į jų techninę būklę nekreipiamas dėmesys? Galbūt ir pačiam vairuotojui kažkas atsitiko, nes ten grynai į tą pusę prie jo sprogimas buvo“, – pasakoja Vytenis.
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su „Vilniaus viešojo transporto“ atstove žiniasklaidai Patricija Elžbieta Zarankaite paaiškėjo, kad iš tiesų sprogo ne pati padanga, o išlūžo oro pagalvės tvirtinimas. Anksčiau atstovė teigė, kad buvo sprogusi oro pagalvė, vėliau informaciją patikslino.
„Keleiviai nenukentėjo, turime informaciją, kad 18 val. 15 min. sprogo 2 troleibuso oro pagalvė prie paties rato. Ne ratas, o oro pagalvė“, – anksčiau tv3.lt kalbėjo P. E. Zarankaitė. „Technikos direktorius patikslino, kad iš tikrųjų lūžo priekinis dešinės pusės oro pagalvės tvirtinimas“, – vėliau patikslino ji.
„Troleibusas kaip tik baiginėjo savo paskutinį maršrutą ir dabar jau yra tempiamas į troleibusų parką. Pastaruoju metu, bent jau šiais metais, tokio panašaus atvejo nesame turę. Turime informaciją, kad tai yra „Skoda 14CR“ troleibusas 1994-tų metų.
Belieka tiktai pridurti, kad džiaugiamės, jog vis mažiau tokių transporto priemonių liks Vilniaus mieste, nes, kaip žinia, Vilnius planuoja įsigyti 15 naujų troleibusų, bus skelbiamas konkursas. Tad džiugu, kad tokių techninių nesklandumų turėtų nebepasikartoti“, – teigia P. E. Zarankaitė.