• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus oro uoste praeitą savaitę atsidarė naujasis keleivių išvykimo terminalas. Daugeliui keliautojų jau teko eiti pro šią naują erdvę, tačiau keleta asmenų liko nepatenkinti dėl tam tikrų nesklandumų. Egzistuoja ir kita dalis žmonių, kurie nesutinka su šiais pasisakymai ir džiaugiasi nauju ir modernesniu įrengimu.

Vilniaus oro uoste praeitą savaitę atsidarė naujasis keleivių išvykimo terminalas. Daugeliui keliautojų jau teko eiti pro šią naują erdvę, tačiau keleta asmenų liko nepatenkinti dėl tam tikrų nesklandumų. Egzistuoja ir kita dalis žmonių, kurie nesutinka su šiais pasisakymai ir džiaugiasi nauju ir modernesniu įrengimu.

REKLAMA

Socialinėje erdvėje, feisbuke, viena moteris pasidalino savo patirtimi, kaip jai sekėsi keliauti iš naujai atsidarius Vilniaus oro uosto terminalo. Pagrindinis apsketas, kuris jai trukdė, buvo patikros zona, kurioje susidarė žmonių spūstis.

„Išbandėme naujajį Vilniaus oro uosto išvykimo terminalą. Tik įėjus gražu, nauja, informatyvu, jauki laukiamoji zona.

O priėjus patikrą strigome, nors žmonių tik keletas. Tai ir laimė, kad keletas. Dalis patikros juostų jau užlūžę, dėžių daiktams laukėme ilgokai, nes jos negrįžta konvejeriu atgal ir sudėjus daiktus tikiesi, kad jau viskas.

REKLAMA
REKLAMA

Bet ne, batukai cypsi. Nusiauni, dedi į batukų dėželę ir ant šaltų grindų vėl lauki tos didžiosios dėžės, nes mažų batukų dėželių naujos linijos neskanuoja“, – savo įžvalgomis dalinosi ji.

REKLAMA

Ar iš tiesų viskas per gerai išreklamuota?

Moteris palinkėjo stiprybės darbuotojams bei pastebėjo, kad, jos nuomone, tam tikri dalykai buvo per daug išaukštinti, nors atvykus realybė pasirodė visai kitokia.

„Tvirtybės ir ištvermės darbuotojams. Naujame terminale tik keli išvykimo vartai ir eilė vingiuoja tarp kėdžių tarsi gyvatėlė. O toliau ilgas koridorius ir vėl patenki į senajį terminalą.

REKLAMA
REKLAMA

Tiek prireklamuota, kad vyksta loterijos ir panašiai. Ieškojome ir radome tik merginas, dalinančias gilės ženkliukus“, – apie savo patirtį daugiau papasakojo keliautoja.

Skeptiški atsiliepimai apie išvykimo terminalą

Kita komentuotoja feisbuke taip pat atkreipė dėmesį, kas yra ne iki galo išpildyta.

„Aš ir mačiau, ir nesupratau, kam tiek triukšmo ir džiaugsmo. Ten tas terminalas tai gan nedidelė oro uosto dalis, dar pagalvojau, įdomu, kiek ten darbuotojų dirbs. Pralaidumas tik atrodo didelis, o dabar juk visi taupo personalą. Matyt, kad bus kaip visuomet“, – rašė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar vienos liudininkės teigimu, jai taip pat teko ilgai pralaukti patikroje.

„Skridome šiandien ir mes. Žmonių buvo mažai, ir tai užtrukom patikroje ilgokai. Skaneriai senoviniai, skysčius vis tiek reikėjo išsiimti. Ir taip, patenki prie tų pačių vartų, tik iš kito galo“, – savo nuomonę išsakė keliautoja.

Naujasis terminalas, anot didesnės dalies žmonių, yra įrengtas be nesklandumų

Po įvairių neigiamų pareiškimų įsivyravo diskusija, ar kai kurie keliautojai pagrįstai skundžiasi šia nauja erdve. Didžioji dalis žmonių nesutiko su tam tikromis nuomonėmis ir kaip tik – teigiamai atsiliepė apie naująjį išvykimo terminalą Vilniaus oro uoste.

REKLAMA

„Kaip ir kiekviena naujai atsidariusi įstaiga, ji visada turi turėti laiko ištaisyti klaidas, kurios išlenda eigoje, susiderinti sistemas, darbuotojai turi prie naujų priprasti, jas perprasti.

Kantrybės ir supratimo, stoka tokius dalykus tik pailgina“, – rėžė viena komentuotoja.

Kita kelionių entuziastė pabrėžė, kad, kai jai teko skristi maždaug prieš savaitę, viskas praėjo puikiai, ir loterijoje sudalyvavo, saldainiais pasivaišino bei turėjo galimybę pati pasidaryti „self-checkin'ą“ (liet. savarankiškas prisiregistravimas) dideliems bagažams.

REKLAMA

Dar treti žmonės nesuprato ir sarkastiškai kėlė klausimą, ar iš to paties oro uosto teko skristi, kuriuo yra skundžiamasi, nes, anot kai kurių asmenų, patikros eiga buvo sklandi, greita, o terminalas be priekaištų įrengtas.

Kas, visgi, lėmė šiuos nesklandumus?

Pasak Vilniaus oro uostų atstovo žiniasklaidai Tado Vasiliausko, tiesa, kad pasitaikė keletas nežymių techininių incidentų. Jis pareiškė, kad apgailestauja keleivių, kuriems tai sukėlė nepatogumų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Per pastarąsias keletą dienų turėjome keletą nežymių techninių sutrikimų aviacijos saugumo patikroje, tačiau dažniausiai tie sutrikimai visos dienos eigoje yra pavieniai ir greitai išsprendžiami (per 10-15 minučių) – didesnės įtakos keleiviams neturėtų būti.

Norime patikinti, kad visa patikros įranga veikia efektyviai, tačiau dar pasitaiko atvejų, kai turime koreguoti tam tikrus veiksmus, technikos veikimo principus. Atsiprašome keleivių, kurie turėjo šiek tiek papildomai palaukti tam tikru metu“, – komentavo naujienų portalui tv3.lt jis.

REKLAMA

Terminalas buvo atidarytas vasario 4-ąją dieną

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad Vilniaus oro uoste praeitą antradienį buvo atidarytas naujasis keleivių išvykimo terminalas.

Naujajame terminale sumontuota 20 mln. eurų vertės bagažo valdymo, aviacijos saugumo ir savitarnos, kita technologinė įranga. Ją sausio pradžioje per realių skrydžių imitacijas ištestavo virš 1 tūkst. savanorių.

REKLAMA

Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigė, kad naujasis, technologiškai modernesnis terminalas buvo pastatytas per 1,5 metų, dar pusmetį užtruko jo testavimas ir įrangos diegimas. Investicijų į naująjį terminalą vertė, pasak S. Bartkaus, siekia 50 mln. eurų.

„Ką kiekvienas pastebės atvykęs – čia iš tikrųjų yra gerokai daugiau vietos, gerokai lengviau naviguoti po šį terminalą, erdvės yra gerokai didesnės, (įdiegtos – ELTA) naujos technologijos, kurios palengvina ne vieną procesą. Tikimės, kad keleiviai galės paprasčiau naviguoti ir tos kelionės bus dar labiau sklandesnės“, – žurnalistams naujajame terminale sakė S. Bartkus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiek atsiejo statybos?

Išvykimo terminalo statybas nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Eika“ pradėjo 2023 metų liepą. Visa terminalo statybų ir technologinių sprendimų diegimo kaina siekia per 70 mln. eurų.

Pernai lapkritį Vilniaus oro uostas taip pat paskelbė architektūrinės idėjos konkursą naujojo atvykimo terminalo koncepcijai, jį pastatyti tikimasi iki 2028 metų pabaigos.

Uostas gal ir geras, bet privažiavimas prie jo tai šauk tu briedį. Paskutinėj sankryžoj su šviesoforu prieš įvažiavimą į teritoriją eismo juostos susikreivoja, neaišku kur į kurią rikiuotis ir kur pateksi, todėl pirmakart atvykę į šitą nesąmonę pataiko ne ta kryptim ir bandydami pasitaisyt ima važiuot atbuli prieš eismą norėdami persukt į reikiamą juostą. Uosto eismo projektuotojas ir tie kas patvirtino tokį privažiavimą yra TOTAL DEBlL
Pisk nx, cia ne masinos pasirinkimas is salono kur gali imti porche ar maserati. Cia pagrindinis LT oro uostas ir turi veikti visu pajegumu. Jei vistiek reikia eiti i sena terminala tai jokios naudos is to naujo apart kazkokio subjektyvaus grozio. Pamirso padaryt lektuvams kisenes cia ar kaip?
"Pagrindinis apsketas"
"Pagrindinis apsketas"
tai yra tv3 beraštystė:))
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų