• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prie Marijampolės atidaryta dar viena nauja magistralės „Via Baltica“ atkarpa. Dar 16 kilometrų vairuotojai sparčiau ir patogiau galės lėkti į Vakarų Europą. O kitų metų viduryje statybininkai žada baigti visą magistralę nuo Kauno iki Lenkijos sienos. 40 kilometrų ruožas iš viso atsieis kosminius pusę milijardo eurų. 

Prie Marijampolės atidaryta dar viena nauja magistralės „Via Baltica“ atkarpa. Dar 16 kilometrų vairuotojai sparčiau ir patogiau galės lėkti į Vakarų Europą. O kitų metų viduryje statybininkai žada baigti visą magistralę nuo Kauno iki Lenkijos sienos. 40 kilometrų ruožas iš viso atsieis kosminius pusę milijardo eurų. 

REKLAMA

Daugiau apie tai – TV3 Žiniose. 

Spalį prie Marijampolės atidarytas dar vienas magistralės „Via Baltica“ ruožas. Tai turėtų reikšti, kad nuo šiol į Vakarų Europą galėsime nukeliauti dar greičiau ir patogiau. Baigta 16 kilometrų atkarpa link Lenkijos sienos.

„Dabar dar viso šito kelio galimybės išbandyti neteko, bet tikrai kai tik turėsiu progą – pralėksiu, kad pasižiūrėčiau, kaip viskas gražiai atrodo“, – sakė premjerė Ingrida Šimonytė.

REKLAMA
REKLAMA

Magistralė pritaikyta ir karinei technikai važinėti.

„Kažkuria prasme tie projektai pasidaro ir brangesni. Bet jie pasidaro mums ir saugumo linija. Ir šitas kelias, be jokios abejonės, toks ir yra. Dėl to jis buvo finansuojamas ne tik iš Europos Sąjungos ir kelių programos lėšų, bet ir solidarumo mokesčio, kurį moka komerciniai bankai“, – teigė premjerė. 

REKLAMA

Buvo praminę mirties keliu

16 kilometrų naujos magistralės kaina – 223 milijonai eurų. O visa magistralė, tai yra 40 kilometrų, nuo Kauno iki Lenkijos sienos, atsieis apie pusę milijardo eurų. Susiekimo ministras vardina, kam išleista tokia kosminė pinigų suma.

„90 kilometrų jungiamųjų kelių šalia, 25 sankryžomis, 10 tiltų, 6 ar net daugiau viadukų, praktiškai 20 kitų infrastruktūros objektų, 18 kilometrų įvairiausių sienučių“, – pasakojo susisiekimo ministras Marius Skuodis. 

REKLAMA
REKLAMA

Vairuotojai džiaugiasi rekonstruojama magistrale, tačiau mano, kad tokios svarbos kelias jau seniai turėjo būti baigtas. Ruožą prie Marijampolės žmonės buvo praminę mirties keliu.

Trūksta nukreipiamųjų ženklų 

Kai kurie gyventojai visgi skundžiasi, jog ženklų beveik nėra, ir pasiklysta net vietiniai:

„Aišku, norėtųsi, kad greičiau vyktų. Kaip ir viskas.“

„Labai šiaip klaidu, kol įvažiavimą į miestą randi.“

„Ženklų, ir iš atvažiuojančių girdėjau, yra mažokai.“

„Kai papras – bus gerai.“

Problemą mato ir „Via Lietuva“ vadovas.

„Tikrai taip. Su abiem savivaldybėmis kalbamės, su gyventojais nuolat komunikuojame. Bus ir ženklinimas, ir ženklai. Natūralu, kad yra neaiškumų. Prisiminkite, koks buvo kelias, kokie įvažiavimai ir nuovažos“, – tikino „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Liko paskutinis ruožas – iki pat Lenkijos sienos. Jį ministerija ir kelininkai planuoja baigti kitų metų viduryje. Visa magistralė „Via Baltica“, 269 kilometrai, nuo Latvijos per Kauną iki Lenkijos sienos turi būti baigta modernizuoti per šešerius metus. 

Daugiau apie tai sužinokite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio pradžioje. 

tv3.lt

Dabar algos vadovų ir valdybos narių tokios kosminės, kad specialistams ir nebelieka iš ko algų mokėti. Patys sau algas nusistato, sugeba "darbo" metu ir direktoriauti ir kitų bendrovių valdybos nariais, patarėjais, vertintojais būti. Legali mafija, kur algos iš visų veiklų sudaro virš 20 tūkstančių eurų. Prezidento ir premjero alga tik ašaros palyginus. O mes kalbame apie specialistus...jie tik trukdo projektus prastumti, kam jiems iš viso mokėti? Geriau atleisti.
Kur nereik ženklų begalę pristatė o kur reik ner
As jau kokie 5 metai aiskinu jog zodis apylanka i b i b i zIn kur nera normalus apylankos zenklas.. turi buti nurodyta apylanka ir vietove i kur.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų