• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klientus telefonu aptarnaujantys Migracijos departamento specialistai pastebi, jog pastaruoju metu itin padaugėjo gyventojų paklausimų apie jiems skambinusius įtartinus asmenis. Šie neva prisistatinėja „migracijos darbuotojais“ bei bando apgaule išvilioti bankų prisijungimo duomenis.

Klientus telefonu aptarnaujantys Migracijos departamento specialistai pastebi, jog pastaruoju metu itin padaugėjo gyventojų paklausimų apie jiems skambinusius įtartinus asmenis. Šie neva prisistatinėja „migracijos darbuotojais“ bei bando apgaule išvilioti bankų prisijungimo duomenis.

REKLAMA

Vien šią savaitę fiksuota dešimt tokių susirūpinusių piliečių paklausimų. Juos sieja ne tik sukčių pasakojamos vienodos istorijos apie būtinybę perversti pinigus laidavimui, bet ir tai, kad visi skambinusieji apsimetėliai – rusakalbiai.

„Anksčiau bandymai apsimetinėti Migracijos departamento darbuotojais tebuvo pavieniai ir labai reti. Kaip žinia, dažniausiai mėginama prisistatyti policijos, mokesčių inspekcijos ar bankų darbuotojais, tačiau šįkart telefoniniai nusikaltėliai pasirinko kitą „profesiją“. Į mus besikreipiantys gyventojai mini tą patį braižą: skambinantys rusakalbiai prisistato „iš migracijos“ ir bando įtikinti, jog reikia banko pavedimu sumokėti už kažkokį laidavimą“, – situaciją apžvelgia Migracijos departamento Aptarnavimo skyriaus vedėja Ingrida Liberytė – Butkevičienė.

Pasak jos, akivaizdu, jog artėjant didžiosioms metų šventėms suaktyvėję telefoniniai sukčiai mėgina pasinaudoti gyventojų išsiblaškymu bei patiklumu.

REKLAMA
REKLAMA

Migracijos departamentas atkreipia dėmesį, jog įstaigos darbuotojai neskambina gyventojams su prašymais patvirtinti bankinių operacijų duomenis, niekada telefonu nereikalauja atlikti jokių mokėjimų ar laiduoti už kitą asmenį.

Su telefoniniais sukčiais susidūrusiems gyventojams patariama būti atidiems ir tuoj pat apie tai pranešti bendrosios pagalbos telefonu 112.

Migracijos departamentui pats laikas prisiminti, kad jie gyvena Lietuvoje, ir išmokti kalbėti lietuviškai. Buvau Vilniuje, Vytenio g. migracijos tarnyboje, tai informaciją teikianti darbuotoja ne tik kad yra absoliučiai nekompetentinga, bet ir nė žodžio neištaria lietuviškai. Į bet kokį klausimą bet kokia ES kalba rodo į šalia jos esantį registravimo aparatą. kam ji ten reikalinga, kad atlyginimą paimtų ir kam nors perduotų? Tarnyba turėtų turėti savigarbos.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų