Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
vėjai... Norima padaryti tai, ko neįmanoma padaryti. Neįmanoma sumažinti atskirtį dėl socialinių problemų.
Ne mokyjojų kvalifikaciją reikia kelti. Bet mažinti atskirtį tarp provincijos ir didesnių miestų, kur žmonių pragyvenimo lygis aukštesnis, šeimų gyvenimo kokybė geresnė. Provincijjhe gyvenančių šeimų emocinis intelektas žemas, ir šiaip daug šeimų socialiai remtinos. Net gabių vaikų mokymosi motyvacija žema. Tai ateina iš šeimų, kuriose vyrauja pragyvenimas už pašalpas. Tokių mokinių mokymosi kokybės niekaip nepakelsi, nes TĖVAMS DZIN.
Pakelti mokinių motyvaciją neužtenka išplauti keletą milijonų beviltiškumą seminarams mokytojams
@Alina
Ką čia parašėte?
Estijos švietimo ministrė Kallas ,priešingai,pasidžiaugė,kad mokyklas palieka kompetetingi mokytojai ir ateina be išsilavinimo nekompetetingi nauji mokytojai,Sako,kad taip bus įnešta naujų vėjų į mokymo procesą,o latviai pasiūlė,kad nebūtų rašto pamokų,tik klaviatūros spaudymo įgūdžių stiprinimas
pirmiausia,pasižiūrėkit,už ką skiriat milijonus,kokiems kursass,seminarams,projektams,kiek naudos...seminarai dažniausiai tik pasiimti pinigus-skaito interneto medžiagas, pasideda pliusiukus,kad pravedė,žmonės ateina pavargę po pa,okų ,skubina,kad tik greičiau,o jei pamokų metu-tai išvis tragiška situacija,o jei nuotoliu-tai komedija,prisiregistruoja ir dingsta,arba namie būdami išklauso ir turi jau pažymėjimą.
ŠMSM: siekiant mažinti atskirtį tarp moksleivių pasiekimų, būtina kelti pedagogų kvalifikaciją