Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau gyventojų renkasi siųsti siuntas per paštomatus, tačiau kartais net ir patikima sistema gali sukelti nemalonių staigmenų. Su tokia situacija neseniai susidūrė Austėja, kuri kreipėsi į naujienų portalą tv3.lt ir pasakojo, kad jos per „LP Express“ siųsta 50 eurų vertės XL dydžio siunta dingo be pėdsako. Lietuvos pašto atstovai nurodo, kad šiuo metu siunta jau yra pristatyta gavėjai ir apgailestauja dėl tokio nutikimo. 

Vis daugiau gyventojų renkasi siųsti siuntas per paštomatus, tačiau kartais net ir patikima sistema gali sukelti nemalonių staigmenų. Su tokia situacija neseniai susidūrė Austėja, kuri kreipėsi į naujienų portalą tv3.lt ir pasakojo, kad jos per „LP Express“ siųsta 50 eurų vertės XL dydžio siunta dingo be pėdsako. Lietuvos pašto atstovai nurodo, kad šiuo metu siunta jau yra pristatyta gavėjai ir apgailestauja dėl tokio nutikimo. 

REKLAMA

Kaip aiškino Austėja, šių metų lapkričio 2 d. ji į „LP Express“ įdėjo XL dydžio siuntą, kurioje buvo apie 70 centimetrų lentynos, kuri buvo skirta pristatyti į kitą paštomatą Lietuvoje

REKLAMA
REKLAMA

Pristačius siuntą, kurios vertė siekia apie 50 eurų, pasak Austėjos, sekė įprastas siuntos siuntimo procesas – siunta buvo priimta, gautas siuntimo kodas, o siunta sekimo sistemoje pažymėta kaip išsiųsta. 

REKLAMA

Po poros dienų, lapkričio 4 d., sistemoje nurodyta, kad siunta „išvežta pristatymui“, tačiau po šio įrašo, Austėjos teigimu, jokių naujų įrašų apie siuntą moteris nebegavo. 

„Jokio atnaujinimo, jokio paaiškinimo, siunta tiesiog dingo. Praėjo savaitė, sekimo informacija nepasikeitė iki šiol“, – aiškino Austėja. 

Aiškaus atsakymo negavo

Dėl kiek neįprastos situacijos, Austėja pasakoja, kad kreipėsi į „LP Express“ klientų aptarnavimo centrą. Visgi gautas atsakymas gerokai nustebino dėl savo formalumo. 

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų klausimą išklausė, bet atsakymas buvo trumpas: „Siunta ieškoma, galimai kažkur dingo“. Jokių terminų, jokių konkrečių veiksmų, šabloniškas atsakymas, kad siunta nežinia kur prapuolė. Buvo rašyta dar kartą, klausta, atsakymas tas pats – situaciją žinom, ieškom...

Tokie atsakymai, deja, sukelia įspūdį, kad įmonė nėra pasirengusi prisiimti atsakomybės už klientų turtą. Kalbame ne apie klaidą pristatyme ar vėlavimą, o apie situaciją, kai gana didelė siunta – XL formato pakuotė – prapuola be jokio pėdsako. Čia ne mažas maišiukas, vos S dydžio. O didelė siunta, kurios taip lengvai nepamesi“, – dalinosi Austėja. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Moteris taip pat nesupranta, kaip tokioje įmonėje, kurioje yra logistikos sistema, sekimo kodai bei kameros, gali dingti siunta, o klientui nesuteikiama jokia informacija apie tai, kaip siuntinys galėjo dingti bei nenurodomi jokie terminai bei kompensavimo mechanizmai.

„Ar kiekvienas žmogus prieš siųsdamas siuntą turi fotografuoti, filmuoti ką deda į siuntą, kaip pakuoja ir tikėtis blogiausio varianto? Tai yra absurdas“, – piktinosi gyventoja. 

REKLAMA

Teigia, kad tokių atvejų ne vienas 

Austėja taip pat priduria, kad jos atvejis nėra pavienis, o viešojoje erdvėje ji pati taip pat ne kartą yra mačiusi situacijų, kada gyventojams tenka susidurti panašiomis situacijomis, kada dingsta siuntos, o užklausos nėra aiškiai atsakomos. 

Jei įmonė nesugeba atsakyti už vieną siuntą, kas garantuos, kad rytoj nebus pamesta šimtai kitų? Jei klientas negauna aiškaus atsakymo, vadinasi, sistema neveikia skaidriai“, – tikino ji. 

REKLAMA

Nurodė, kad siunta pristatyta

Dėl šios situacijos naujienų portalo tv3.lt žurnalistai kreipėsi į Lietuvos pašto atstovus. O kaip nurodė Lietuvos pašto atstovas ryšiams su visuomene Lukas Zadarackas, šiandien (lapkričio 11 d.) ši siunta buvo pristatyta gavėjai į paštomatą. 

„Apgailestaujame dėl įsivėlusios žmogiškosios klaidos, dėl kurios pristatymas vėlavo“, – teigė L. Zadarackas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis taip pat pridūrė, kad tokie atvejai, kai siunta dėl įvairių priežasčių nepasiekia gavėjo yra itin reti. 

„Pavyzdžiui, praėjusiais metais per LP EXPRESS paštomatų ir kurjerių tinklą pristatyta apie 12 milijonų siuntų, o prarastų siuntų buvo mažiau nei 0,002 proc. – tai rodo, kad tokie atvejai yra itin reti“, – tikino Lietuvos pašto atstovas. 

REKLAMA

Tuo metu, jeigu prarasta siunta būna įvertinta siuntėjo, L. Zadaracko teigimu, pagal galiojančias taisykles, jam yra kompensuojamos siuntimo išlaidos. 

„Tokiais atvejais siuntėjas gali kreiptis į Lietuvos paštą ir mūsų specialistai pasirūpins, kad kompensacijos procesas vyktų sklandžiai ir kuo greičiau“, – pažymi Lietuvos pašto atstovas. 

REKLAMA
Melas ir tingejimas ir stagnacija
Melas ir tingejimas ir stagnacija
Iš Kinijos siunta ateina per dvi savaites, o Lietuvos pašte po muitinės patikrinimo guli keturias savaites.Viskas vyksta Vilniuje LP logistikos sandėlyje. Meluoja ir meluoja, kad nespėja pristatyti. O aš siūliau pagalba, atsiimti tiesiai iš sandėlio! Oi kaip jiems sudėtinga, griūva visą biurokratinė sistema. Ir žmogaus nėra, ir sistema ne taip veikia. Bet jie galėtų sutaupyti kurjerio paslaugų mokesčius! Ne taip negalima. Reikia vilkinti, vilkinti, tempti pristatymo laiką. Toks LP darbo stilius.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų