Anot parlamentarės, net patiems konservatoriams dėl tokios reklamos pasidarė gėda, nes ši iš oficialaus partijos puslapio jau dingusi.
„Pristatau konservatorių rinkimų reklamą apie save ir savo kolegas. Visą – vienoje vietoje. Panašu, kad jau ir pačiai TS-LKD gėda dėl savo reklamos – jos TS-LKD oficialiame puslapyje jau nerasite. Vos pasisukusi facebook eteryje kelias dienas, ji ištrinta. Nėra, nes paslėpė. Tad pavyzdžių kopijos apačioje – iš socialinio tinklo facebook reklamų bibliotekos. Prie facebook bibliotekoje išlikusių konservatorių reklamų pridedu ir atviruką-reklamą per praėjusius rinkimus platintą Suvalkuose. Jis atspindi tą patį mentalitetą.
Facebook reklamų biblioteka rodo ir patyčių reklamos adresatus – jaunus, vos pilnametystės pasiekusius žmones. Taip ir norisi paklausti: konservatoriai, nejau taip neturite idėjų, visiškai neturite ko pasiūlyti jauniems žmonėms, kad juos prie balsavimo urnų siekiate atvesti su patyčias iš oponentų keliančia reklama? Ar patyčių kultūra – Jūsų planas Lietuvai 2020? Kažkaip nestebintų – runkeliai, apačios, šunauja, šūdmala ir „dvėsti“ kalbant apie senjorus, visų mūsų tėvus, – tai jūsų žodynas, skambantis net jūsų kandidatės-Premjerės I. Šimonytės lūpose.
Jums jau net neišeina kritikuoti mūsų darbus ir siūlyti padaryti geriau. Neišeina, nes mūsų darbai kalba patys už save. Kai galvoje – tik patyčios, jums neišeina suprasti ir to, kad jauniems žmonėms reikalingos ne jūsų patyčios, o kokybiškas ir nemokamas bakalauras, kad visi turėtų galimybes įgyti išsilavinimą, nepriklausomai nuo jų tėvų pinigų (juk tikriausiai pamiršote, kad ne visų tėvai turtingi pardavinėdami sklypus už vieną eurą Vilniaus mieste).
Negalite jauniems žmonėms pasiūlyti subsidijų pirmojo būsto įsigijimui, kaip tai padarėme mes ir ta programa jau veikia. Ji bus plečiama. Nepajėgiate kalbėti apie vaiko pinigus, prisidedančius prie vaiko auginimo ir ugdymo. Negalite surasti galimybių plėsti vaikų nemokamą maitinimą mokyklose, nes tikriausiai vėl ruošiate kitas neliečiamųjų serijas ir naujus „strateginius“ projektus, kuriuose vėl už kosmines sumas konsultuos ir „orą pardavinės“ ofšoruose gyvenantys konsultantai. Tam laiko jūs visada atrasdavot, kai tik būdavot valdžioje. Bet kaip bebūtų – dėkoju už reklamą. Ji tikrai parodė, ko esate verti.
Ir pabaigai. Konservatoriai, nebūkite vienos knygos žmonės. Juolab, net ir skaitant „Harį Poterį“, juk „Išminties akmuo“ duotas ne kiekvienam. „Aukštųjų Šimonių likimas“ yra tai, ką ne mažiau verta paskaityti“, – dėstė parlamentarė savo „Facebook“ paskyroje.
Į šiuos Seimo narės pastebėjimus sureagavęs jos kolega sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga tvirtino tokios reklamos nebuvo nustebintas.
„Kažkaip nenustebino... Norintiems paanalizuoti patyčias, užtektų pasižiūrėti TS-LKD narių pasisakymus Seimo salėje. O plakatėliai tai apgailėtini, galėjot kolegos konservatoriai ir labiau pasistengti“, – savo nuomonę ministras pareiškė savo paskyroje.
Rinkimai į Seimą vyks spalio 11 d.