• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Molėtų rajone esančiame nuomojame namelyje ant ratų savaitgalį apsistojusi šeima neslepia nusivylimo namelio būkle. Tikina namelyje radusi šiukšlių, neaiškių dėmių, dulkių, voratinklių ir sulūžusių baldų. Tuo tarpu nuomininkas sako namelį sutvarkęs, esą svečiai netvarką padarė patys, kad atgautų pinigus. 

8

Molėtų rajone esančiame nuomojame namelyje ant ratų savaitgalį apsistojusi šeima neslepia nusivylimo namelio būkle. Tikina namelyje radusi šiukšlių, neaiškių dėmių, dulkių, voratinklių ir sulūžusių baldų. Tuo tarpu nuomininkas sako namelį sutvarkęs, esą svečiai netvarką padarė patys, kad atgautų pinigus. 

REKLAMA

Savo istorija pasidalino „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“. Molėtų rajone, Gruodžių kaime, už dviejų naktų viešnagę namelyje ant ratų ežero pakrantėje sumokėjusi 280 eurų kompanija liko šokiruota.

Pranešė nuomininkui apie kvapą, nešvarumus ir sulūžusius baldus. Šis pasiūlė poilsiautojams važiuoti namo, jeigu jiems nepatinka, o jis savo ruožtu grąžins pinigus.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau lankytojai nusprendė pasilikti ir pinigus grąžinti reikalavo pasibaigus viešnagei. Savininkui nesutikus pasipylė skambučiai iš skirtingų telefono numerių. 

REKLAMA

Tik atvažiavę ėmė tvarkytis

Tik atvažiavę į skelbime tvarkingai atrodžiusį namelį svečiai poilsiauti neskubėjo, mat reikėjo tvarkytis. 

Kaip tvirtino „Facebook“ grupėje istorija pasidalinusi poilsiautoja, vagonėlis buvo nusėtas dulkėmis, maisto likučiais, voratinkliais, o lentynose rado ir tuščių alkoholio butelių. 

„Dar nesu buvusi tokioje vietoje, kur beveik absoliučiai viskas sulūžę ir toks jausmas, kad savininkas piršto nepajudina, nieko viduje netvarko. Gal čia interjero detalė“, – stebėjosi ji.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto namelio savininkas Romanas Puzynuvas sakė, jog namelio lankytojai paprasčiausiai atvažiavę ėmė „kabinėtis“. Pasak jo, namelį kaskart prieš atvažiuojant poilsiautojams išvalo ir dėmių ar butelių tikrai tąkart neliko. 

Pripažino, kad nuo šaldytuve buvo paliktas pienas ir majonezas, todėl svečiams pasiūlė šiuos produktus išmesti.

„Namukas nėra 5 žvaigždučių viešbutis, galima ir dulkių pastebėti, jeigu ieškosi“, – sakė jis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Karštą vandenį galėjo turėti tik nuomininkui įjungus

Lankytojos teigimu, dušo kabina buvo suklijuota lipnia juosta, čiužinys su duobe, o lova sulūžusi, jų viešnagės metu iškrito ir durų rankena. Taip pat norint karšto vandens savininkas prašė informuoti apie tai, kad galėtų įjungti. 

„Karštą vandenį laiko išjungtą, nes bijo, kad kažkas ten užsidegs. Normalu? Ryte pakvietus, kad įjungtų vandenį, dar gavome pastabą, kad anksti keliamės (buvo apie 8 valanda ryto)“, – pridūrė poilsiautoja. 

REKLAMA

Štai savininkas minėjo, kad viską, ko lankytojai paprašė, sutvarkė jų viešnagės metu ir problemos nematė. Spėjo, kad likusią netvarką, kuria lankytojai skundėsi, padarė patys, kad atgautų pinigus. 

„Lova šiek tiek sulaužyta, tai ir sakau: „Gerai, atnešiu kitą lentą“. Nieko tokio, juk galima sėdėti, kam čia šokti ant tos lovos. O karštą vandenį įjungiau, kai reikėjo, man tik pusė minutės ateiti ir viskas tvarkoje. Iškritusią rankeną irgi gi galima užsukti atgal“, – kalbėjo R. Puzynuvas. 

REKLAMA

Pabrėžė, jog šie svečiai yra vieninteliai besiskundžiantys tvarka, o patenkintų ir vis sugrįžti norinčių poilsiautojų sodyboje netrūksta. 

Prieš išvažiuojant įsiplieskė konfliktas: pasipylė skambučiai iš skirtingų numerių

Prieš išvykstant šeima prašė grąžinti pinigus, tačiau savininkas atsisakė. Kaip namelyje apsistojusi moteris prisimena, pokalbio pabaigoje savininkas parodė špygą. 

Tuo tarpu nuomininkas tikino špygos nerodęs, tik mostelėjęs ranka, kad šie nueitų. O pinigus atsisakė grąžinti, nes namelio svečiai nesutiko jų priimti ir išvažiuoti, kai tik atvyko. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tada nuėjau namo, o jinai iš paskos manęs irgi eina naglai, duris stumia į mane. Jei netiko, reikėjo sakyti, kad negyvens tokiame šiukšlyne ir važiuoti namo“, – pasakojo savininkas.

Tuo tarpu namelyje apsistojusiems 5 svečiams važiuoti namo sumokėjus už kurą ir suplanavus savaitgalį būtų buvę sudėtinga, buvo rašoma „Facebook“ įraše. 

Praėjus savaitgaliui savininkas pasakoja kasdien iš skirtingų telefono numerių sulaukiantis šios šeimos skambučių su prašymais grąžinti pinigus, dėl to jaučiasi reketuojamas ir žada kreiptis į advokatus. 

Nu ir debiliukai nuomininkai. Juk patys rasote, kad pacioje viesnages pradzioje savininkas pasiule grazinti pinigus, jei jums nepatinka. Bet ne. Jus gi patys nusprendete pasilikti. Is to isplaukia,kad viskas ten buvo normos ribose. Ir ko jus dabar reikalaujat yra visiskai nesazininga .
Kokie žurnalistai rašo, kad nuomininkų nuo NUOMOTOJŲ neskiria. Turtą nuomoja NUOMOTOJAI. Plūgai kažkokie.
Truputį gėda turėtų būt
Truputį gėda turėtų būt
Jei netiko,pasiimi pinigus ir varai namo. O čia labai gudriai. Ir pailsėjo,ir pinigų dar nori. Tai geriau imi viešbutį,ar kokį bungalą Palangoj,Jūrmaloj ar taip kur ,ir ilsiesi. O cia už dyką užsimanė. Panašiai,kaip ale randi musę restorane sriuboj,ją išmeti ir suvalgai sriubą,bet prasai grąžinti pinigus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų