Skelbiami patruliavimo duomenys:
Rugpjūčio 4–10 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 1 kartą kilo patruliuoti šalia Baltijos valstybių sienų ir du kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles pažeidusių orlaivių.
Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį TU-154, skridusį maršrutu Rusijos žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė. Jį lydėję du RF orlaiviai SU-30 skrido maršrutu RR žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – Rusijos žemyninė dalus. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Iš Kaliningrado srities TU-154 pasitiko du SU-27. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai patruliavo šalia Baltijos valstybių sienų.
Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti RF orlaivį TU-154, skridusį maršrutu: Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – Rusijos žemyninė dalis. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė. Jį lydintys du RF orlaiviai SU-27 skrido maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. TU-154 pasitiko galimai du SU-30, skridę iš Rusijos žemyninės dalies. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!