Lapkričio 5-ąją sutriko dalies Lietuvos vartotojų mobiliojo parašo paslauga. Gedimus patyrė telekomunikacijos bendrovių „Bitės“, „Tele2” ir „Telia“ klientai. „SK ID Solutions“ atsiprašo vartotojų už patirtus nepatogumus.
Pasak „Tele 2“ atstovo Andriaus Baranausko, jiems yra žinoma apie gedimą pas tiekėjus iš Estijos. Klientai, kurių el. parašo tiekėjas yra lietuviškasis „Registrų centras“, naudotis paslauga gali.
„SK ID Solutions“ atstovas Lietuvoje Artūras Mankevičius patvirtino, kad gedimas buvo užfiksuotas apie 10 val., tikimasi jį pašalinti „per 2-3 valandas“. Estijos IT bendrovė planuoja, kad gedimo priežastys bus išsiaiškintos ir sutrikimas pašalintas iki 14 val. Jei iki to laiko gedimas nebus sutaisytas, bus suteikta papildomos informacijos.
(papildyta 13:32) Mobiliojo parašo tiekėja Estijos IT bendrovė „SK ID Solutions“ informuoja, kad kol kas nepavyko išsiaiškinti, kas sukėlė mobiliojo parašo sutrikimą. Priežastis planuojama identifikuoti ir gedimą pašalinti iki 14 val. Jei iki to laiko sutrikimas nebus pašalintas, bus suteikta papildomos informacijos.
(papildyta 14:50) Mobiliojo parašo tiekėja Estijos IT bendrovė „SK ID Solutions“ praneša, kad mobiliojo parašo sistemos gedimas pašalintas ir paslauga veikia kaip įprastai. Mobilusis parašas vėl veikti pradėjo 14.28 val.