Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Lektuvo nusileidimo trajektorija eina virš plačios gana gilios daubos nuo pat Naujosios Vilnios, todėl pilotas galėjo suabejoti, ir tikrai kažko suabejojo dispečerės duomenimis, jei leidosi čia pirmą kartą. Galėjo pats klaidingai pakoreguoti aukštį pagal savo radaro duomenis
Bet tokie klounai, aš hum sakau niekada netikėkite rusais jiems reikia kasti gerklę, kitaip nieko nebus ponai...
O paštuose ka daro vis mažina mažina žMones vos eina , paštų skaičių mažina ir mažina klientai rėkia šaukia niekas negirdi
grupė, aviatoriai iš viso pasaulio, (yra tokia youtube), komentuoja, kad dispečerė nurodė klaidinančius duomenis pilotui. Ne jokios bangos pakreiptos, nei ką.
Cia bus Putinas prikises nagus 100%. Reiktu issiusti daugiau pinigu ukrainai, kad atkersytu!
@Uuu
Gaidį putinui
31 metų senumo laužas ir tapo laužu . Kas dabar perka automobilius 31 metų senumo jie kiauri
@Žinovas...
lėktuvuose toks amžius yra standartas. Jie tarnauja iki 40m, tik remonto patikros tampa dažnesnės.
@krovininiuose
Netikiu vistiek 31 metai laužas kiauras surudyjes kaip krovininiam gal ir tinka skraidyti
jokiu misliu,ruso darbas.
Prielaidos dėliojasi tokios, jog galima pasidaryti ir išvadas jau.
Iš pokalbio girdisi, kad dispečerė kalba ne itin aiškiai, taip pat reikia atsižvelgti, kad per raciją pilotas jos balsą galėjo girdėti su daugiau triukšmo ir ne taip aiškiai. Dėl to jis po kelis kartus pasitikslina tam tikrus dalykus dėl tupimo plano.
Toliau du svarbūs dalykai - dispečerė nurodo į kokį aukštį nuleisti lėktuvą, pilotas išgirsta neaiškai ir pakartoja keliais šimtais metrų (pėdomis skaičius) žemesnį aukštį iki kurio leisis. Dispečerė nepataiso, nepatikslina, jog aukštis ne toks turi būti. Tuomet dispečerė nurodo į kokį dažnį persijungti, pilotas vėl išgirsta neaiškiai ir pakartoja ne tą dažnį. Dispečerė vėl jo nepataiso ir nepatisklina, kad dažnis ne toks.
Sekantis dalykas, kurį paminėjo patyręs pilotas, kad tuos paskutinius kilomterus leidžiamasi autopilotu ir net jo praktikoje buvę nutikimų, kad įranga rodydavo neteisingus duomenis ir trajektorijas, rodydavo neva viskas tobulai, o iš tikro buvo kelių šimtų metrų paklaidos. Taip pat ryšio bokštas siunčia signalą su duomenimis lėktuvui ir tas signalas gali būti su klaidingais duomenimis, suklaidinantis pilotą, o juk piltas pagal tuos duomenis nustatinėja autopilotavimo įrangą leidimuisi ir koordinačių išlaikymui. Pilotas įprastai persijungia ir "rankinį" valdymą ir tupdo lėktuvą pats likus keliems šimtams metrų iki žemės. Iš vaizdo įrašo matosi, kad panašu pamatęs, jog aukštis yra daug žemesnis nei galvojo ir tuoj trenksis, jis dar bandė kelti lėktuvą paskutiniu momentu.
Sekantis dalykas, po įvykio, ryšio bokštas nurodė visiems kitiems lėktuvams nesivadovauti bokšo siunčiamais koordinavimo duomenimis nes jie klaidingi... Ir po to visą dieną virš miesto skraidė lenkų techninis lėktuvas su kalibravimo įranga, skirtas pastarųjų signalų reguliavimui, kurie iš ryšio bokšto siunčiami lėktuvams, nurodant patikslinimus kuriame neva aukštyje ir koordinatėje yra lėktuvas.
Iš pokalbio girdisi, kad dispečerė kalba ne itin aiškiai, taip pat reikia atsižvelgti, kad per raciją pilotas jos balsą galėjo girdėti su daugiau triukšmo ir ne taip aiškiai. Dėl to jis po kelis kartus pasitikslina tam tikrus dalykus dėl tupimo plano.
Toliau du svarbūs dalykai - dispečerė nurodo į kokį aukštį nuleisti lėktuvą, pilotas išgirsta neaiškai ir pakartoja keliais šimtais metrų (pėdomis skaičius) žemesnį aukštį iki kurio leisis. Dispečerė nepataiso, nepatikslina, jog aukštis ne toks turi būti. Tuomet dispečerė nurodo į kokį dažnį persijungti, pilotas vėl išgirsta neaiškiai ir pakartoja ne tą dažnį. Dispečerė vėl jo nepataiso ir nepatisklina, kad dažnis ne toks.
Sekantis dalykas, kurį paminėjo patyręs pilotas, kad tuos paskutinius kilomterus leidžiamasi autopilotu ir net jo praktikoje buvę nutikimų, kad įranga rodydavo neteisingus duomenis ir trajektorijas, rodydavo neva viskas tobulai, o iš tikro buvo kelių šimtų metrų paklaidos. Taip pat ryšio bokštas siunčia signalą su duomenimis lėktuvui ir tas signalas gali būti su klaidingais duomenimis, suklaidinantis pilotą, o juk piltas pagal tuos duomenis nustatinėja autopilotavimo įrangą leidimuisi ir koordinačių išlaikymui. Pilotas įprastai persijungia ir "rankinį" valdymą ir tupdo lėktuvą pats likus keliems šimtams metrų iki žemės. Iš vaizdo įrašo matosi, kad panašu pamatęs, jog aukštis yra daug žemesnis nei galvojo ir tuoj trenksis, jis dar bandė kelti lėktuvą paskutiniu momentu.
Sekantis dalykas, po įvykio, ryšio bokštas nurodė visiems kitiems lėktuvams nesivadovauti bokšo siunčiamais koordinavimo duomenimis nes jie klaidingi... Ir po to visą dieną virš miesto skraidė lenkų techninis lėktuvas su kalibravimo įranga, skirtas pastarųjų signalų reguliavimui, kurie iš ryšio bokšto siunčiami lėktuvams, nurodant patikslinimus kuriame neva aukštyje ir koordinatėje yra lėktuvas.
@Kardas
Apie dispečerės klaidas,visa užsienio spauda ūžia.Tuoj Lietuvoje bijos bet kokie lėktuvai leistis,po tokio atvejo.
@Pagaliau geras komentaras
Dispečerė nenurodinėja lėktuvo aukščio matuokliui, ką rodyti lakūnui. Ir oro uosto įrangą ne dispečerė prižiūri, jei daryti prielaidą, kad kažkas blogai buvo. Per daug priartėjus prie žemės net garsinis pranešimas įsijungia kilti aukščiau.
@gggggggggg
dispecere klaikiai kalba angliskai
@Kardas
Kas galėtų paneigti... įdomi versija.
Neblogai čia per porą dienų rublių užsilosit. Gal net alaus įstengsit nusipirkt? Kiek gi tuo bamnaliniu galit nuodytis?
@Vatyynkos, sakikit
Rašyt išmok,mankurte!"Sakikit" chhhh tfu!!!
@Regina
Tu tik vardą bobišką pasirinkai ar ir bobiškais drabūžiais persirengei?
@Pasakik man, vanka-sranka
"Drabūžiais"...pats būdamas vatnikas,kitus vatnikais šaukdina.
@Vatyynkos, sakikit
jo jo, jau byra rubliai, metaliniai
@nepavidekit
@Vatyynkos, sakikit
Be pavido scenu, pieniau
Tai,kad ir gavo,pagal tai,ką užsienyje rašo.
Lėktuvo katastrofa Vilniuje užminė mįslę: ar pilotai galėjo gauti klaidingą informaciją?