Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pinigų plovykla,lyg tai ir daroma, kokybės nėr
Mano diedukas pasakytų nukapot rankas už tokį darbą...30 metų Kaunas Vilnius kasmet vykdomi kelio remonto darbai,galiu pateikti 100 pavyzdžių kai po metų danga jau reikalauja remonto...
Tai kaip supratau duona,dešra, pieno produktai į kaimo parduotuvė rajonuose bus vežami tuo brangių duobėtu keliuku ir klausimas kiek man dabar kainuos tas Kepalių kas duonos ir dešra ar kas valdžioje apmąsto apie pasekmes visiems,ar tik kad ištaisyti kuo daugiau nemoka mus valdžia ūkiškai tvarkytis o gal ir nenori juk taip geriau
Va čia tai triukas.
@Gintaras AB "Via Lietuva" vadovybė nepavaldi ministrui.
Vakar važiavau iš Justiniškių, Vilniaus, į Druskininkus. Kelije buvo 6 vid. greičio matavimo ruožai. Tai gi sakė kad jų per daug. Mažinsime. Kur tvarka Prezidente? Ar Lietuva nerūpi?
Kada jau bus automatinės vinjetės? Dabar labai populiaru žiaminti Baltarusiją. O jie jau turi tokia sistema 20 metų. O pas mus kelių direkcija nieko nedaro, nes žimiai daugiau pinigų rauna už baudas. Aš pav. senų mokamų kelių ne visų žinau. O su naujai dar daugiau problemų. Paskambinus , sako žiurekite žemelapije, bet su tokiu žemėlapių nepavairuosi. Man jis išvis nesuprantamas. Kelių direkcijos darbas panašus ne į valstybinės įstaigos, o į kažkokios sukčių kontoros! Padaryk tvarka!
@Vairuotojas Taip ir yra, dabar ji yra AB "Via Lietuva" ir nepavaldi ministrui.
Kelių mokestis atneš didesnę žalą valstybei nei,kad būtų iš jo naudos. Vežėjai tą mokestį tiesiog perkels ant galutinio vartotojo pečių,brangs prekės,autobuso bilietai ir t.t. Tai ką surinks į biudžetą - didžiają dalį tų lėšų suvalgys infliacija,kurią ir sukels šitas mokestis bei dėl jo kylančios kainos...nauda mizeriška - žala Lietuvos žmonėms didžiulė. Juokėmės iš apkiautelių konservatorių ministrų - bet pasirodė,kad socdemų ne ką geresni. Ir tie ir tie popieriniai biurokratai - paskaičiuoja ant popieriuko,nors realybėje šitie teoriniai skaičiavimai niekada neveiks.
Mokami keliai tai realybė, nervuojasi tie kam mažėja galimybės nemokėti. Galėtu dar sustiprinti vežėju viršsvorio kontrole, juk nebutina didinti darbuotoju skaičiaus, yra techniniai sprendimai, panašiai kaip greičio kontrolė, galima automatines svarstikles įrengti (keliai manau mažiau kentėtu)
SM formuoja kelių priežiūros ir plėtros valstybės politiką. Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie SM direktorius anksčiau buvo pavaldus ministrui. Dabar AB " Via Lietuva" generalinis direktorius nepavaldus ministrui (jo nerenka ir neskiria), t.y. tik organizuoja ir koordinuoja valstybinės reikšmės kelių atkūrimą, priežiūrą (?) ir plėtrą. Dėl to kelių būklė galimai sparčiai blogėja ir dar blogės. Todėl būtina sugrįžti prie pilnos direktoriaus atsakomybės už valstybinės reikšmės kelių būklę visais metų laikais svarbos klausimo sprendimo priėmimą. Reikia žmogaus, pasišventusio kilniam tikslui, žinančio Lietuvos kelių istoriją, nors nuo 1918 m. gruodžio 6 d.

Persėsk is krovininio mikroautobuso i keleivinį ir vezk krovinį nemokamai

Skaitomiausios naujienos




Į viršų