„Matome galimybę, kaip sutrumpinti tą terminą minimum mėnesį (iki birželio – BNS) ir dar kalbėsime su rangovu (bendrove HISK – BNS), kad tas terminas turėtų dar sutrumpėti“, – Seimo socialdemokratų frakcijoje ketvirtadienį teigė Kelių direkcijos vadovas.
R. Lipkevičius pranešė, kad ketvirtadienį darbų grafikas bus galutinai suderintas su rangovu: „Įvardinsime sumas, kiek tai galėtų papildomai kainuoti“.
„Sutartis su HISK pasirašyta laiku, darbai buvo pradėti, bet balandį (2022 metų – BNS) paaiškėjo, kad yra ESO kabeliai, prašyta ESO tuos kabelius pašalinti, nes mūsų rangovas neturi teisės lįsti prie to turto. ESO savo procedūras vykdo tris mėnesius, sugaištas laikas iki liepos, kai buvo galima vykdyti darbus. Rangovas po liepos tęsia darbus iki lapkričio, kai nebegalima dirbti dėl žiemos pertraukos“, – aiškino R. Lipkevičius.
Jis pabrėžė, kad siekiant užtikrinti žmonių susisiekimą su kitu krantu, netrukus bus statomas laikinas tiltas: „Kai tik vandens lygis nukris, upėje sumontuosime laikiną pėsčiųjų tiltą, kad jie nevaikščiotų palei geležinkelį“.
Labai prastos būklės tilto per Nevėžį kapitalinė rekonstrukcija pradėta 2022 metų pavasarį. HISK tuomet įsipareigojo tiltą atnaujinti už 2,12 mln. eurų.
Į Kėdainius iki šiol buvo galima patekti trimis tiltais: Vilainių, praėjusią savaitę įgriuvusiu tiltu Tilto gatvėje, kelyje Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai, todėl eismas dabar vyksta tiltu, esančiu kelyje Jonava–Šeduva.