Jo teigimu, komisijos leidimas yra reikalingas norint pašalinti įgriuvusią siją. Pasak vadovo, padarius šiuos veiksmus reiktų atlikti ekspertizę.
„Sprendimas dėl tilto bus tada, kai komisija įvertins aplinkybes. Tada komisija leis vykdyti pašalinimo darbus ir įvykdžius pašalinimo darbus bus sprendžiama dėl tolimesnės tilto eksploatacijos galimybės“, – Kėdainių rajono savivaldybės nuotoliniame jungtiniame komitetų posėdyje sakė LAKD Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento vadovas Aivaras Vilkelis.
„Bus atlikta statinio ekspertizė ir tada bus atsakyta, ar tiltas gali dar būti naudojamas su apribojimais, ar ne. Tada bus priimti sekantys sprendimai“, – pridūrė jis.
Anot R. Lipkevičiaus, komisija išvadas turi pateikti per 20 darbo dienų. Jo teigimu, šiuo metu greičiausiai įgyvendinama alternatyva būtų laikinas tiltas.
„Aišku, greičiausias būdas būtų pastatyti laikiną tiltą. Mėnesis – projektavimui, derinimui ir mėnesis – statybai, tai du mėnesiai“, – sakė direkcijos vadovas.
LAKD vadovas taip pat pažymėjo, jog iki penktadienio turi įpareigojimą iš susisiekimo ministerijos pateikti tilto projektavimo ir rangos darbų grafiką, siekiant kuo greitesnio jo rekonstravimo.
„Iki vasario 10 dienos mes tą planą parengsime (...) kur bus aiškios datos ir aiškūs terminai“, – kalbėjo jis.
Kėdainių rajono savivaldybės merui Valentinui Tamuliui nuogąstaujant, jog darbų eiga ilgėja, R. Lipkevičius teigė, kad šiuo metu viskas yra vykdoma pagal teisės aktus.
Posėdžio metu Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centro, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, policijos atstovai nurodė, kad dėl įgriuvusio tilto vėlavimų į iškvietimus pastebima nėra.
Anksčiau V. Tamulis BNS sakė, jog uždarius įgriuvusį tiltą su nepatogumais susiduria miesto gyventojai, priversti daryti dešimties kilometrų lankstą, taip pat piko metu prie apylankų susidaro spūstys.
Kėdainiuose įgriuvus tilto per Nevėžį konstrukcijoms, nuo praėjusios savaitės juo buvo uždarytas transporto ir pėsčiųjų eismas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija tuomet pranešė, kad tilto sija galėjo būti pažeista dėl juo važiavusio sunkiasvorio transporto, viršijus leistiną masę. Direkcija nurodė, jog tilto stebėseną direkcijos specialistai vykdė nuolatos, paskutinį kartą tiltas apžiūrėtas praėjusią savaitę.
Apie įgriuvusį tiltą tarnyboms pranešta sausio 31 dieną, incidento metu niekas nenukentėjo.
Kėdainių rajono savivaldybė tvirtino, kad rekonstruojant tiltą per Nevėžį ties Vilainiais, pastaruoju metu buvo išaugęs transporto srautas kitais tiltais, įskaitant ir įgriuvusiu Tilto gatvėje. Savivaldybė taip pat tvirtino, jog pernai keliskart kreipėsi į kelių direkciją, prašydama įvertinti tilto būklę ir sulaukė atsakymų, kad kai kurios konstrukcijos yra pažeistos.
LAKD vadovas yra pažymėjęs, kad sugriuvęs Kėdainių tiltas buvo įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą ir jį pagal finansavimo galimybes planuota rekonstruoti iki pernai metų pabaigos, tačiau pristigta lėšų.
Pasak savivaldybės, kol vykdoma statinio stebėsena bei tyrimai, tiltu buvo leidžiamas tik lengvųjų transporto priemonių, viešojo transporto ir transporto priemonių, kurių masė ne didesnė kaip 20 tonų, eismas, ribojant tilto važiuojamosios dalies plotį.
Kelių direkcija kreipėsi į savivaldybę, kad būtų peržiūrėti vaizdo įrašai gavus informacijos, jog tiltu galėjo važiuoti sunkiasvoris transportas.