• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekdama gerinti viešojo transporto sistemą bei paskatinti juo naudotis daugiau gyventojų, Kauno savivaldybė svarsto apie tokias naujas jo rūšis, kaip greitieji daugiau keleivių galintys pervežti atskiromis juostomis riedantys autobusai arba tramvajus. 

Siekdama gerinti viešojo transporto sistemą bei paskatinti juo naudotis daugiau gyventojų, Kauno savivaldybė svarsto apie tokias naujas jo rūšis, kaip greitieji daugiau keleivių galintys pervežti atskiromis juostomis riedantys autobusai arba tramvajus. 

REKLAMA

Įvertinti tokius atnaujinimus turėtų per septynis mėnesius planuojama paregnti galimybių studija, kurios pirkimą savivaldybė paskelbė šią savaitę. 

„Europoje šitos opcijos (greitieji autobusai arba tramvajai – BNS) turbūt yra populiariausios. Didieji miestai taip pat turi metro linijas, tačiau manome, kad Kauno miestas nėra toks didelis, kad pagal savo dydį ir gyventojų kiekį galėtų jas sau leisti“, – BNS sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vadovas Martynas Matusevičius.

„Matome, kad realiausia būtų arba greitieji autobusai, arba tramvajus, gal dar gausime ir kitokių pasiūlymų. (...) Tai yra labiausiai turbūt finansiškai prieinamos ir daugiausia pridėtinės vertės duodančios (alternatyvos – BNS)“, – pridūrė jis.  

REKLAMA
REKLAMA

2019 metais savivaldybės tarybos patvirtintame Kauno darnaus judumo plane numatytos trys preliminarios skirtingas miesto vietas turinčios sujungti linijos, kuriomis turėtų kursuoti naujos rūšies viešojo transporto priemonės.

REKLAMA

„(Galimybių studijoje – BNS) jos irgi bus įvertintos, ar yra tinkamos. Galbūt bus parinkta kažkokia kita linijų alternatyva. (...). Jos turbūt labiausiai aptarnautų mikrorajonus, kur vyrauja daugiabučiai, pagal darnaus judumo duomenis matome, kad iš čia vyksta didžiausias kiekis kelionių“, – teigė M. Matusevičius. 

Kokius Kauno rajonus jungtų?

Planuojama, kad viena iš numatomų naujos viešojo transporto priemonės linijų jungtų Šilainius ir Šančius, kita – Raudondvario plentą, Vilijampolę, Kauno klinikas ir prie Pramonės prospekto esantį pramoninį rajoną, trečia – Eigulius, Dainavą, pramoninį ir stoties rajonus bei Aleksotą. 

REKLAMA
REKLAMA

Rengiant galimybių studiją taip pat planuojama įvertinti svarstomų viešojo transporto rūšių technines galimybes bei apklausti apie 10 tūkst. Kauno gyventojų apie jų keliones viešųjų transportu bei lūkesčius.

„Matome, kad (viešojo transporto tobulinimo – BNS) poreikis yra didelis ir nusprendėme pasidaryti studiją, kuri atsakytų ir parinktų alternatyvą talpesniam ir greitesniam viešajam transportui“, – teigė M. Matusevičius. 

Kauno savivaldybės atstovas nenurodė, kada miesto gatvėse galėtų pasirodyti naujos transporto priemonės bei  kiek kainuotų jų įdiegimas. 

Buvo Lietuvoje mikriukai ir gan gerai buvo. Panaikino, nes "skraidė", stojo ne vietose, žodžiu buvo pavojingi... O kai "skraidys" autobusai, stos kur papuola, tai jau bus gerai? Mikriukai būtų gerai, bet ne autobusai.. Apie tramvajus dar anksti galvot, žinant mūsų statybų terminus. Vilniaus stadionas tebestatomas jau apie 35+ metai, vėl sustojo...
Pas mus portugalijoj vistiek geriau negu Kaune ir tiek
visiškai pritariu, mikriukai buvo išties geras ir patogus sprendimas, plius nekainuotų daug. be reikalo juos sunakino.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų