Elektroninių paslaugų portale, be iki šiol teikiamų Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro duomenų pagrindu teikiamų elektroninių paslaugų, sukurtos Administracinių nusižengimų registro duomenų pagrindu teikiamos elektroninės paslaugos administracinio nusižengimo teisenoje dalyvaujantiems asmenims.
Asmuo, prisijungęs prie Elektroninių paslaugų portalo, savo asmeninėje paskyroje gali matyti jo padarytų administracinių nusižengimų, kuriuose yra surašytas administracinio nusižengimo protokolas ar priimtas nutarimas administracinio nusižengimo byloje, sąrašą bei susiformuoti šių nusižengimų išrašus.
Asmuo per Elektroninių paslaugų portalą gali gauti informaciją apie visus administracinius nusižengimus, kuriuose jis yra pripažintas nukentėjusiuoju, ir dėl kurių priimti procesiniai sprendimai (surašytas administracinio nusižengimo protokolas, priimtas nutarimas administracinio nusižengimo byloje, nutarimas nutraukti administracinio nusižengimo bylos teiseną), ir apie šiuos procesinius sprendimus.
Be to, asmenys, užpildę Elektroninių paslaugų portale esančias formas, gali pranešti apie fizinius ar juridinius asmenis, kurie nusižengimo metu valdė jiems priklausančias transporto priemones, teikti paaiškinimus ir skundus administracinių nusižengimų bylose. Jie taip pat gali gauti informaciją apie pateiktus pranešimus, tyrimų eigą, procesus ir rezultatus, taip pat kiekvienas vartotojas gali sekti savo pranešimą, valdyti ir koreguoti dokumentus (pranešimus), kitą savo teikiamą informaciją.
Per Elektroninių paslaugų portalą Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nustatytais atvejais galima pateikti skundą dėl priimto nutarimo administracinio nusižengimo byloje bei gauti informaciją apie priimtus sprendimus, išnagrinėjus skundą.
Atnaujintas Elektroninių paslaugų portalas yra integruotas su Administracinių nusižengimų registru, todėl užtikrinamas greitas ir saugus duomenų perdavimas administracinio nusižengimo tyrimą atliekančioms institucijoms.
Elektroninių paslaugų portalas užtikrina paprastą ir greitą informacijos, viešųjų ir administracinių paslaugų prieinamumą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.