„Neturime sunkvežimių, stovinčių dėl krizės, ar dar ko nors. Nuolat stebėdami šią situaciją, mes taip pat nesitikime, kad turėsime problemų pirmadienį“, – BNS sekmadienį sakė „Girtekos“ atstovas Kristianas Kaasas Mortensenas, atsakingas už komunikaciją.
Portalas 15min.lt praėjusią savaitę pranešė, kad „Girtekos“ vairuotojai pirmadienį ryte žada palikti automobilius aikštelėse įvairiose Europos šalyse ir nedirbti. Streikuoti juos privertė gauti įspėjimai, jog 15 proc. mažinamas atlyginimas.
Iš 14 tūkst. „Girtekos“ vairuotojų praėjusį ketvirtadienį streikuoti žadėjo du tūkstančiai, tačiau tikimasi, kad iki pirmadienio jų skaičius išaugs, rašė 15min.lt.
K. K. Mortensenso teigimu, darbuotojams sumažinti ne atlyginimai, o dienpinigiai. Be to, pasak jo, krizei pasibaigus, dienpinigių norma bus grąžinta į ankstesnį lygį.
„Nėra jokių pokyčių darbuotojų atlyginimuose. Antra, nėra pokyčių papildomoms išmokoms, kurias vairuotojai gauna už darbą savaitgaliais. Tačiau keisime dienpinigių mokėjimą“, – sakė K. K. Mortensenas.
„Tai yra laikina. Jei krizė truks du mėnesius, mes po to grįšime į situaciją, kuri buvo prieš tai“, – pridūrė jis.
Anot „Girtekos“ atstovo, dienpinigių mažinimas yra alternatyva žmonių atleidimui.
„Mūsų tikslas yra išsaugoti darbo vietas. Matome kitas kompanijas, kurios mažina darbuotojų ir sunkvežimių skaičių. Mes nusprendėme eiti kitu keliu ir saugoti darbo vietas“, – sakė K. K. Mortensenas.
„Girteka“ skelbia, kad jos vilkikų parke yra daugiau nei 7,4 tūkst. transporto priemonių, įmonėje dirba apie 15 tūkst. darbuotojų.
„Girteką“ valdanti bendrovė „ME investicija“ 2018 metais uždirbo 64,31 mln. eurų konsoliduoto grynojo pelno – 33 proc. mažiau nei 2017-aisiais (85,657 mln. eurų), jos pajamos augo 33,3 proc. iki 903,2 mln. eurų.